آلمان قانون سقط جنین را لغو می کند

© Fotolia / Zffotoآلمان قانون سقط جنین را لغو می کند
آلمان قانون سقط جنین را لغو می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2022
اشتراک
کابینه آلمان تصمیم گرفت قانون سقط جنین را که در دوره رایش سوم تصویب شده بود لغو کند.
به گزارش اسپوتنیک، دولت آلمان تصمیم گرفته است قانون سقط جنین را که در دوره رایش سوم تصویب شده بود، لغو کند. او پزشکان را از ارائه اطلاعات در مورد سقط جنین منع می کند.
به گفته این آژانس، پزشکان آلمانی از نظر قانونی اجازه داشتند بگویند پیشنهاد سقط جنین نرمال است، اما آنها از ارائه جزئیات بیشتر در مورد این روش ها منع شدند. در صورت تخطی از قانون، پزشکان جریمه شدند.
مارکو بوسمن وزیر دادگستری المان در بیانیه ای گفت: "امروز، این دوران بی اعتمادی به زنان و بی اعتمادی به پزشکان رو به پایان است. بر اساس اصلاحات مصوب، کلیه احکام کیفری صادره به موجب این قانون از اکتبر سال های 1990 لغو و کلیه محاکمات جاری خاتمه می یابد.
جنین انسانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2022
آمار تکان‌دهنده از سقط جنین در ایران +ویدئو، عکس
در حال حاضر سقط جنین در آلمان ممنوع است. با این حال، این روش را می توان تحت شرایط خاصی در عرض 12 هفته پس از لقاح انجام داد که در صورت تهدید برای سلامتی مادر یا تجاوز جنسی امکان ان است.
پیش از این گزارش شده بود که مقامات اسپانیا قصد دارند به دختران زیر سن 16 سالگی اجازه پایان بارداری بدون نیاز به رضایت والدین را بدهند. مادرید همچنین قصد دارد تضمین کند که حق سقط جنین در سیستم بهداشت عمومی تضمین شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала