زمستان سخت در انتظار اروپایی ها

© Sputnik / Vitaly PodvitskiЕвропа возвращается к углю и готовится к суровой зиме
Европа возвращается к углю и готовится к суровой зиме - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2022
اشتراک
با احتمال توقف عرضه گاز از روسیه به کشورهای اروپایی، اروپا مجبور است تولید زغال سنگ را افزایش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، نسخه یونانی پرتال "پروتو تما" می نویسد، اروپا مجبور است تولید زغال سنگ را افزایش دهد و به دلیل تهدید توقف عرضه گاز از روسیه به کشورهای اروپایی، خود را برای زمستان سخت آماده می کند.
در اروپا، کشورهای اروپایی می دانند که پس از یک دوره فشار اقتصادی و تحریم‌ها بر مسکو، که تاکنون تأثیر قابل‌توجهی نداشته است، ولادیمیر پوتین عمدتاً برای "پاسخ دادن" از انرژی استفاده می‌کند و این امکان وجود دارد که به طور کامل با قطع ارسال انرژی به اروپا به این عمل پاسخ دهد. قطع عرضه گاز به کشورهای اروپایی، شاید در هفته های آینده، با تمام عواقب ناشی از آن بسیار سخت است، زیرا استقلال انرژی از مسکو زمان زیادی می برد.
پیش از این روبرت هابک، معاون صدراعظم آلمان در کنگره سالانه انجمن شرکت های صنعتی آلمان اعلام نمود که
وی همچنین از طرحی بلندپروازانه برای بازگشت نیروگاه های حرارتی زغال سنگ یاد کرد و گفت: "البته هیچ تضمینی برای تحقق آن وجود ندارد".
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟بحران انرژی و اقتصاد آلمان بدتر از دوران کرونا شده است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
بحران انرژی و اقتصاد آلمان بدتر از دوران کرونا شده است
به گفته او، اکنون تقریباً 60 درصد مخازن گاز پر شده است و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند و گاز کمتر شود، کشور با بحران شدید اقتصادی مواجه خواهد شد.
پیش از این، معاون نخست وزیر المان قبلا گفته بود که اگر این کشور در صنعت و انرژی گاز صرفه جویی نکند، آلمان در زمستان "روزهای سختی را پشت سر خواهد گذاشت". رابرت هابک، معاون صدراعظم آلمان در شبکه تلویزیونیZDF گفت: وضعیت انرژی آلمان در بحبوحه کاهش عرضه گاز از روسیه "جدی و متشنج" است.
وزیر اقتصاد آلمان آنچه را که در حال رخ دادن است با "مچ اندازی" با مسکو مقایسه کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала