دستگیری یک ایرانی در ترکیه به دلیل بلعیدن مواد مخدر +ویدئو، عکس

© Fotolia / RioPatuca Imagesتلاش برای قاچاق مواد مخدر از ایران به جمهوری آذربایجان
تلاش برای قاچاق مواد مخدر از ایران به جمهوری آذربایجان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2022
اشتراک
پلیس ترکیه یک ایرانی که یک کیلو و ۱۲۶ گرم تریاک را درون معده‌اش جاسازی کرده بود، بازداشت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آناتولی، تیم مبارزه با مواد مخدر پلیس استان آغری ترکیه، یک مرد ایرانی را که یک کیلو و ۱۲۶ گرم تریاک درون معده‌اش جاسازی کرده بود، بازداشت کردند. فرد دستگیر شده "مهران. ن" معرفی شده است. وی درحالی دستگیر شده که یک کیلو و ۱۲۶ گرم تریاک را با جاسازی در ۱۰۲ کپسول بلعیده بود.
این قاچاقچی هنگام مسافرت به وسلیه اتوبوس مسافربری به مناطق غرب ترکیه به دلیل مشکوک شدن پلیس دستگیر شد و با انجام تصویربرداری پزشکی مشخص شد که وی بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر را بلعیده است. دادگاه ترکیه رای به بازداشت و محاکمه این فرد داده است.
کاربران ضمن ابراز تاسف از شنیدن این خبر عنوان می‌کنند که در هفته‌ی گذشته نیز خبر دستگیری یک ایرانی که ماری جوانا را در کف کفش‌ها جاسازی کرده بود منتشر شد، اما سوال اینجاست که چرا یک ایرانی باید به چنین کار پرخطری دست برسد؛ آیا دلیل آن بی‌توجهی مسئولان به وضعیت‌ اشتغال و مشکلات معیشتی شهروندان ایرانی نیست؟!
برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند زیره به کرمان می‌برد! مواد مخدر به وفور و به راحتی در ترکیه پیدا می‌شود، چرا یک ایرانی باید قاچاقچی مواد مخدر شود و در کشور ترکیه به دلیل حمل آن دستگیر شود؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала