امنیت خودروهای ایرانی و راحت باز شدن درب آنها سوژه کاربران شد +ویدئو

© AP Photo / Vahid Salemiکارخانه ایران خودرو در تهران
کارخانه ایران خودرو در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2022
اشتراک
باز کردن قفل خودروهای مختلف تولید ایران در کسری از ثانیه با انتقاد کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از باز کردن قفل انواع خودروی تولید ایران در سریع‌ترین حالت ممکن با انتقاد کاربران از بی‌کیفیت بودن خودروی ایرانی و عدم ایمنی خودرو از جهات مختلف همراه شده است.
در ویدئوی مربوطه خودروهایی چون ساینا، سمند، پژو ۴۰۵، پراید، پژو ۲۰۶ و غیره پارک شده که درب همه‌ی این خودورها قفل می‌باشد و فردی بدون کوچک‌ترین مکثی یکی پس از دیگری درب خودروها را به راحتی به و سرعت باز می‌کند. شخصی که این ویدئو را ضبط کرده، در این ویدئو از شهروندان ایرانی تقاض دارد که مراقب خودروهای خود باشند چراکه به راحتی و بدون این شخص متوجه شود و حتی در مقابل چشم صصاحب خودرو، با روش‌های مختلف و سرعتی می‌توان درب خودرو را باز کرد و آن را به سرقت برد.
کاربران عنوان می‌کنند مردم ایران دیگر از چیزی تعجب نمی‌کنند چراکه پیش‌تر نیز ویدئوهایی از خوردن یک سوئیچ به چندین خودروی پراید منتشر شده بود و از طرفی از ماجرای باز نشدن کیسه هوای خودروهای تولید ایران که در ماه‌های اخیر بسیار جنجالی شده بود نیز همه باخبر هستند و با کنار هم گذاشتن این موارد می‌توان این موضوع را نیز حدس زد و به حال خود با خنده گریست که "از ماست که برماست."
برخی از کاربران با انتقادات تند از خودروسازان ایرانی، عنوان می‌کنند که بهتر است درب شرکت‌های سایپا و ایران خودرو را تخته کرد تا با چنین تولیداتشان جان و سرمایه مردم را به خطر نیندازند. این کاربران امیدوارند واردات خودرو در ایران آزاد شود تا بتوانند با همان هزینه‌ای که برای یک خودروی بی‌کیفیت ایرانی می‌کنند خودرویی با ایمنی بالا خریداری کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала