گزارش مایکروسافت درباره محبوبیت RT و Sputnik در آمریکا نسبت به پیش از شروع عملیات ویژه در اوکراین

© Sputnik / Alexander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر Студия информационного агентства и радио Sputnik на VI Санкт-Петербургском международном культурном форуме
Студия информационного агентства и радио Sputnik на VI Санкт-Петербургском международном культурном форуме - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2022
اشتراک
شرکت مایکروسافت گزارشی درباره "حملات سایبری و اطلاعات نادرست روسیه" منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مایکروسافت در گزارشی می نویسد؛ با وجود اعمال محدودیت ها علیه آرتی و اسپوتنیک، حملات سایبری و انتشار اطلاعات نادرست از سوی روسیه، بازدید از آنها نسبت به پیش از عملیات ویژه بیشتر شده است.
این شرکت گزارشی 40 صفحه ای در مورد ادعای "اطلاعات نادرست روسیه و حملات سایبری" تهیه کرده است.
این شرکت اشاره می کند که تبلیغات روسیه نسبت به پیش از عملیات ویژه برابر با وال استریت ژورنال است که 60 میلیون بازدید کننده دارد.
این گزارش 5 مورد از پربازدیدترین مطالب رسانه ای روسی در ایالات متحده را در ماه فوریه منتشر کرد - کل رتبه بندی توسط RT گرفته شده است.
به گفته این شرکت، خوانندگان و متقاضیان برای RT و Sputnik در ایالات متحده (82 درصد) و در اوکراین (216 درصد) در هفته های اول پس از آغاز عملیات ویژه روسیه به شدت افزایش یافته است. این گزارش 5 مورد از پربازدیدترین مطالب رسانه ای روسی در ایالات متحده را در ماه فوریه منتشر کرد.
این گزارش توسط "برد اسمیت" نایب رئیس هیئت مدیره مایکروسافت منتشر شده است.
شایان ذکر است که در ماه مه، وزارت خارجه بریتانیا خواستار مسدود کردن محتوای RT و Sputnik از شبکه‌های اجتماعی، خدمات اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین شد و حتی پیش از آن، پخش رسانه های روسی در اتحادیه اروپا ممنوع شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала