رستوران شناور جامبو در دریا واژگون و غرق شد +ویدئو

© Photo / Under / Light Bureau / Dezeen Awards 2020Световой дизайн в подводном ресторане в Норвегии компании Light Bureau, победивший в категории Architectural lighting design конкурса Dezeen Awards 2020
Световой дизайн в подводном ресторане в Норвегии компании Light Bureau, победивший в категории Architectural lighting design конкурса Dezeen Awards 2020 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2022
اشتراک
شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌ی دیدنی در هنگ‌کنگ هنگام عبور از جزایر "پاراسل" در دریای جنوبی چین واژگون شد.
به گزارش اسپوتنیک، بنابر گزارش رسانه‌ها، شرکت مالک رستوران شناور جامبو در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشتی غول پیکر در حالی که توسط یک کشتی یدک کش در آب‌های آزاد کشیده می‌شد، واژگون شد. و تلاش‌ها برای نجات این رستوران شناور که مانند یک قصر امپراتوری باستانی چین طراحی شده بود، شکست‌خورده است. بر اساس اعلام شرکت رستوران آبردین، خدمه این کشتی در جریان واژگونی آن در دریا آسیب ندیده‌اند.
رستوران شناور جامبو با طولی حدود ۸۰ متر و بیش از چهار دهه قدمت، برای بیش از ۳ میلیون مهمان از جمله ملکه الیزابت دوم و تام کروز غذاهای کانتونی سرو کرده است. این رستوران شناور در سال ۱۹۷۶ توسط استنلی هو، رئیس و بنیانگذار هولدینگ "اس‌جی‌ام" و مالک ۱۹ قمارخانه در ماکائو افتتاح شده بود که متاسفانه نجات آن به دلیل عمق هزار متری دریا در محل حادثه دشوار بود.
این رستوران شناور از سال ۲۰۱۳ سودآور نبوده، به گونه‌ای که مجموع ضرر آن بیش از صد میلیون دلار هنگ کنگ بوده است اما با وجود این، شرکت رستوران آبردین اعلام کرد که سالانه میلیون‌ها دلار هنگ‌کنگ صرف نگهداری این شناور می‌شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала