اتحادیه اروپا: تحریم های اتحادیه اروپا علیه راشاتودی و اسپوتنیک موقتی است

© Sputnik / Igor Russakاتحادیه اروپا: تحریم های اتحادیه اروپا علیه راشاتودی و اسپوتنیک موقتی است
اتحادیه اروپا: تحریم های اتحادیه اروپا علیه راشاتودی و اسپوتنیک موقتی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2022
اشتراک
ورا یورووا، کمیسر شفافیت اروپا خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا محدودیت هایی را علیه سه کانال روسی دیگر اعمال خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، معاون کمیسیون اروپا ورا یورووا، در کنفرانسی در شورای آتلانتیک در واشنگتن اعلام نمود که تحریم های اتحادیه اروپا علیه راشا تودی و اسپوتنیک موقتی است. وی گفت: "بله، ما تصمیم بی سابقه ای گرفتیم که در شرایطی بی سابقه و شدیدی بودیم."
یوروا گفت، ما می توانیمپس از بهبود وضعیت به این خبرگزاری ها بازگردیم. ما تصمیم داریم سه کانال دیگر را به فهرست تحریم‌ها اضافه کنیم. او مشخص نکرد که کار کدام کانال ها محدود خواهد بود."
شبکه های راشا تودی و اسپوتنیک در مونته نگرو ممنوع شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2022
شبکه های راشا تودی و اسپوتنیک در مونته نگرو ممنوع شد
در 16 ژوئن، ورا یورووا از کشورهای جامعه خواست که به طور مداوم ارزیابی کنند که آیا برخی رسانه ها تهدیدی برای امنیت ملی هستند یا خیر و در صورت لزوم آنها را مسدود کنند، بدون اینکه منتظر تصمیمات اتحادیه اروپا باشند.
در 2 مارس، اتحادیه اروپا پخش برنامه های راشاتودی و فعالیت اسپوتنیک را ممنوع کرد. این مقررات در مجله رسمی اتحادیه اروپا منتشر شد. در تعدادی از کشورها کار برخی از کانال های روسی محدود بود که تحت تحریم بروکسل قرار نگرفتند. به عنوان مثال، در 27 فوریه، اپراتور بزرگ تلویزیون کابلی لیتوانیایی تمام کانال های روسی را از دسترس خارج کرد کرد و در 3 مارس، پخش کننده ایتالیایی Sky Italia روسیه-24، راشاتودی را از لیست تنظیم خودکار خود حذف کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала