آب درمانی رضا رویگری در استخر سوژه شد +ویدئو

© REUTERS / Tyrone SiuДайверы размещают фотографии в бассейне во время фотовыставки, рекламирующей известные места для дайвинга на Тайване, на фоне запрета на поездки из-за коронавируса, Гонконг, Китай
Дайверы размещают фотографии в бассейне во время фотовыставки, рекламирующей известные места для дайвинга на Тайване, на фоне запрета на поездки из-за коронавируса, Гонконг, Китай - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2022
اشتراک
رضا رویگری بعد از جنجال‌های متعدد این بار در استخر در حال شنا کردن است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت 75 ساله در استخر در حال تمرین و درمان به همراه چندتن از جوانان در فضای مجازی منتشر شده است که جمع زیادی از کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.
پیش از این ویدئویی‌های متعددی در فضای مجازی از رویگری در فضای مجازی منتشر شد که وی در خانه سالمندان برای نماندن در آنجا از مردم تقاضا و درخواست کرده بود که او را کمک کنند. پس از این ماجرا که سر و صدای زیادی در فضای مجازی میان کاربران ایرانی به وجود آورد، ویدئویی از او در خانه‌ی جدید با پرستار منتشر شد، سپس ویدئوی پول ریختن روی سر او در جشن تولد دوستش انتشار یافت که واکنش‌های منفی زیادی به آن شد و اکنون ویدئویی از شنا کردن او منتشر شده است که غالب کاربران همچون گذشته، واکنش‌های منفی نشان می‌دهند.
کاربران عنوان می‌کنند که برخی برای دیده شدن به همراه رضا رویگری ویدئوهایی ضبط می‌کنند و آن را منتشر می‌کنند و این موضوع جای تاسف دارد. برخی از کاربران هم معتقدند اگر رویگری در خانه سالمندان می‌ماند بهتر بود و هر روز بازیچه ی افرادی که قصد دارند در دنیای مجازی مطرح شوند، نمی‌شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала