فیگارو: علاقه به اوکراین در حال فروپاشی است

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین
فرا خوانده شدن 36 هزار نیروی ذخیره به ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2022
اشتراک
فیگارو می‌نویسد که مردم علاقه خود را به درگیری در اوکراین از دست می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه فرانسوی فیگارو می‌نویسد: علاقه عمومی به رویدادهای اوکراین با ادامه عملیات ویژه در حال تضعیف است.
این نشریه می‌گوید که کلمه "اوکراین" در جستجوی گوگل از 24 فوریه فرو ریخته است. فیگارو با اشاره به گزارش شرکت تحقیقاتی نیوز ویپ، تعداد ذکر موضوع اوکراین در شبکه‌های اجتماعی از 18 میلیون به 345 هزار کاهش یافته است. همانطور که سفیر سابق فرانسه خاطرنشان کرد، کاهش علاقه عمومی به دلیل ماهیت طولانی درگیری است.
سفیر سابق فرانسه تصریح کرد: هزینه‌های اقتصادی بحران اوکراین آشکار است؛ تورم در حال پیشرفت است و هر روز بیشتر و بیشتر احساس می شود. این موضوع احتمالاً حتی بر ایالات متحده تأثیر می گذارد، جایی که انتخابات میان دوره‌ای در نوامبر آینده برگزار می‌شود. واشنگتن تاکنون 40 میلیارد دلار به کی‌یف اختصاص داده است. آیا آمریکایی ها حاضرند به این حمایت ادامه دهند؟
تغییر موضع آمریکا از ترس روسیه در تامین سلاح های پیشرفته به اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2022
تغییر موضع آمریکا از ترس روسیه در تامین سلاح های پیشرفته به اوکراین
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف در معرض نسل کشی قرار گرفته اند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، از 25 مارس نیروهای مسلح روسیه وظایف اصلی مرحله اول عملیات ویژه را انجام دادند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس بود.
در 19 آوریل، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، آغاز مرحله بعدی عملیات ویژه را اعلام کرد. وُلناواخا یک مرکز منطقه‌ای مهم استراتژیک در جنوب دونتسک، و ماریوپل بزرگترین شهر در ساحل دریای آزوف، در جمهوری خلق دونتسک آزاد شده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала