آمریکا: اوکراین پنج تا شش میلیارد دلار در ماه هزینه می کند

© AP Photo / Hussein Mallaآمریکا: اوکراین پنج تا شش میلیارد دلار در ماه هزینه می کند
آمریکا: اوکراین پنج تا شش میلیارد دلار در ماه هزینه می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2022
اشتراک
سامانتا پاور، رئیس آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده (USAID)، طی سخنرانی در بانک جهانی گفت که در پس زمینه درگیری‌های جاری، مقامات اوکراینی حدود 5 تا 6 میلیارد دلار در ماه هزینه می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سامانتا پاور، رئیس آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده (USAID)، طی سخنرانی در بانک جهانی گفت که در پس زمینه درگیری‌های جاری، مقامات اوکراینی حدود 5 تا 6 میلیارد دلار در ماه هزینه می‌کنند.
نماینده آمریکا در گفتگو با رئیس جمهور آمریکا گفت: "متوسط ​​هزینه ماهانه این دولت (اوکراین) که باید با جنگ جاری کنار بیاید، طبق آخرین محاسبات، چیزی بین 5 تا 6 میلیارد در ماه است. این سخنرانی از سوی بانک جهانی در سایت این سازمان پخش شد.
نماینده آمریکا این هزینه ها را "سرسام آور" خواند. پاور خاطرنشان کرد که 7.5 میلیارد دلاری که واشنگتن به بودجه اوکراین اختصاص داده است کافی نیست.
چرا آمریکا خواهان ادامه عملیات نظامی روسیه در اوکراین است؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
گزارش و تحلیل
چرا آمریکا خواهان ادامه عملیات نظامی روسیه در اوکراین است؟
پیش از این، اسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت اظهار داشت که اقدامات اتحادیه اروپا به جایی رسیده است که سلاح های اروپایی اکنون غیرنظامیان را در دونباس می کشند.
وی اعلام کرد: " بروکسل، از طریق صندوق صلح اروپا، که به خودی خود نامش کفرآمیز به نظر می رسد، تاکنون به مبلغ 2 میلیارد یورو تسلیحات مرگبار به نیروهای مسلح اوکراین و ناسیونالیست های اوکراین ارائه کرده است، البته بدون احتساب تدارکات نظامی که از طریق تک تک کشورهای عضو اتحادیه اروپا به اوکراین ارسال شده اند.
اتحادیه اروپا همچنان به پمپاژ محصولات نظامی به اوکراین ادامه می دهد، بدون توجه به تمام قوانین خود در مورد کنترل صادرات، که در سند مشترک شورای اتحادیه اروپا در مورد تعریف قوانین مشترک برای کنترل صادرات فناوری و تجهیزات نظامی تثبیت شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала