مشکلات زندگی ساکنان ایالات متحده

© Sputnik / Sergey Mamontovفروشگاه مواد غذایی در ایالات متحده آمریکا
فروشگاه مواد غذایی در ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
اشتراک
سناتور گراسلی: تورم، امریكایی‌ها را سخت‌تر از همیشه تامین می‌كند.
به گزارش اسپوتنیک، چاک گراسلی، سناتور ایالات متحده از آیووا، یکی از اعضای حزب جمهوری خواه، گفت که مردم ایالات متحده به دلیل تورم بی سابقه، "از هر زمان دیگری سخت تر زندگی می کنند".
سناتور آمریکایی به ویژه به افزایش قیمت مواد غذایی و سوخت در کشور و همچنین هزینه بالای آب و برق و اجاره توجه کرد. بیشتر اهالی آیووا مجبور می‌شوند "پس‌اندازهای سخت به‌دست‌آمده" را برای پرداخت صورت‌حساب خرج کنند. کمبود بودجه خانواده به ویژه توسط بازنشستگان تجربه می شود. خانواده های طبقه متوسط، مشاغل کوچک و کشاورزان نیز با مشکلاتی مواجه بودند.
مسکو به سخنان بایدن درباره دخالت پوتین در بالا بودن نرخ تورم در آمریکا پاسخ داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.04.2022
مسکو به سخنان بایدن درباره دخالت پوتین در بالا بودن نرخ تورم در آمریکا پاسخ داد
به گفته گراسلی، وضعیت فعلی را می توان با اصلاح قانون مالیات فدرال تحت تأثیر قرار داد. این سناتور افزود که از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواسته است تا به جنگ خود با انرژی آمریکا پایان دهد.
گفتنی است، در پایان ماه مه، تورم سالانه در ایالات متحده به 8.6 درصد افزایش یافت و به بالاترین میزان از قرن گذشته رسید و رکورد دسامبر 1981 را شکست. پیش از این جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، افزایش قیمت ها در این کشور را با "افزایش قیمت پوتین" توضیح داده بود. با اظهار نظر در مورد داده های ماه مه در مورد تورم رکورد در کشور طی بیش از 40 سال، ما هرگز چیزی مانند "مالیات پوتین" بلافاصله بر مواد غذایی و بنزین ندیده ایم."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала