رونق دوباره بازار ساندویچ ماکارونی در ایران +عکس، ویدئو

CC BY-SA 3.0 / Takeaway / ساندویچ
ساندویچ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
اشتراک
برنامه مهمونی، فروش ساندویچ ماکارونی را افزایش داد.
به گزارش اسپوتنیک، فرارو در گزارشی به رونق دوباره بازار ساندویچ ماکارونی در ایران پرداخت و نوشت: «تعداد اغذیه‌فروشی‌هایی که ساندویچ ماکارونی را به منو خود اضافه کرده‌اند رو به افزایش است. ساندویچ ماکارونی بین ۳۰ تا ۴۵هزار تومان فروخته می‌شود و تقریبا قیمت آن با قیمت ارزان‌ترین ساندویچ موجود در بازار یعنی فلافل برابر است. "ساندویچ ماکارونی منو تو خوردی"، تکه کلام شخصیت بچه است و از وقتی برنامه "مهمونی"، ایرج طهماسب از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، به ‌شکلی عجیب و باورنکردنی جستجو برای ساندویچ ماکارونی در گوگل افزایش پیدا کرده است.»
ایرج طهماسب پس از سال‌ها خاطره‌بازی با شخصیت‌های کلاه‌قرمزی و پسرخاله، به‌ ناچار سراغ برنامه‌ای جدید رفت. پخش مهمونی از نوروز ۱۴۰۱ شروع شد و شخصیت‌های آن مانند "بچه" و "پشه" خیلی زود در دل مخاطب جا باز کردند.
شخصیت پشه با تکه‌کلام "بده بزنیم" شناخته می‌شود و بچه یادمان انداخت در سال‌های دهه ۷۰، ماکارونی را لای نون ساندویچی می‌گذاشتیم تا به ترکیب سمی ساندویچ ماکارونی برسیم. دهه ۶۰ و ۷۰ را باید دوره اوج ساندویچ ماکارونی در ایران دانست هرچند در سال‌های اخیر اگر به‌ کسی می‌گفتید ساندویچ ماکارونی خورده‌اید، حتما با تعجب نگاهتان می‌کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала