اروپا در انتظار "تابستانی جنون‌آمیز"

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر اتحادیه اروپا
 اتحادیه اروپا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
اشتراک
رسانه: اتحادیه اروپا به دلیل تحریم هایی که خودش وضع کرده با تابستانی سخت روبرو خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "بیزنس اینسایدر"، تابستان سخت دیوانه کننده ای برای جهان به دلیل تحریم های اتحادیه اروپا پیش بینی می شود.
تحلیلگر ویکتور کاتون نوشت که بازارهای جهانی به دلیل تحریم نسبی نفت روسیه توسط اتحادیه اروپا با تابستان "سخت و جنون‌آمیزی" روبرو خواهند شد. به عقیده وی، تنها امید برای کاهش قیمت منابع، نرخ های سود بالا "دیوانه کننده" وام ها خواهد بود و تأثیر مستقیم آن با یک تابستان سخت واسترس زا آشکار خواهد شد.
نشست نواک و واعظی: روسیه و ایران در حال رایزنی برای تحقق همکاری 10 میلیارد دلاری هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
اظهارات نواک در خصوص لغو تحريم‌هاى نفتى عليه ايران و ونزوئلا
نویسندگان نشریه نامبرده معتقدند که تلاش برای محروم کردن مسکو از درآمد حاصل از فروش منابع انرژی، تأثیر مورد انتظار را نداشته است. وضع کاملاً برعکس شده است، روسیه اکنون نفت بیشتری نسبت به قبل از درگیری در اوکراین صادر می کند و به لطف قیمت های سرسام آور، این کشور حدود 20 میلیارد دلار در ماه از خریداران خارجی دریافت می کند.
کاهش عرضه از روسیه و تقاضای بالا می‌تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت نفت، با توجه به احیای بخش گردشگری پس از همه‌گیری شود.
گفتنی است، غرب پس از آغاز عملیات نظامی در اوکراین، فشار تحریم ها بر مسکو را افزایش داد. برخی کشورها از مسدود شدن دارایی های روسیه خبر دادند، بسیاری از برندها کشور را ترک کردند. اتحادیه اروپا قبلاً شش بسته تحریمی را تصویب کرده است که به ویژه شامل تحریم تدریجی واردات زغال سنگ و نفت است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала