پسکوف: روسیه دیگر هرگز به غرب اعتماد نخواهد کرد

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه
پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
اشتراک
آیا مزدوران آمریکایی در دونتسک اعدام خواهند شد؟
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی NBC اظهار داشت که روسیه دیگر هرگز به غرب اعتماد نخواهد کرد، بحران در رابطه با وضعیت اوکراین طولانی خواهد بود.
وی در ادامه افزود: " بله، این یک بحران طولانی خواهد بود. ما دیگر هرگز به غرب اعتماد نخواهیم کرد. در رابطه با اسرای آمریکایی، روسیه نمی تواند تضمین کند که سربازان سابق آمریکایی اسیر شده در اوکراین به اعدام محکوم نشوند.
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2022
وزارت دفاع روسیه: غرب روی مشکل اسیران جنگی روس چشم بسته است
من نمی توانم چیزی را تضمین کنم، این به تحقیقات بستگی دارد. من در پاسخ به سوالی در مورد تضمین عدم مواجهه زندانیان آمریکایی با سرنوشت شان پینر و آیدن آسلین بریتانیایی و همچنین براهیم سعدون مراکشی که قبلاً توسط دادگاه جمهوری خلق دونتسک به اعدام محکوم شده بودند، نمی توانم تضمینی بدهم".
اگرچه کر سیمونز روزنامه نگار که با پسکوف مصاحبه کرد گفت که گفتگو با پسکوف بیش از یک ساعت به طول انجامید، اما فقط تنها چند قطعه از این مصاحبه به طول کلی چند دقیقه پخش شد که مربوط به مزدوران آمریکایی بازداشت شده در اوکراین بود. بریتنی گرینر آمریکایی در روسیه به دلیل تلاش برای قاچاق مواد مخدردستگیر شد. این کانال تلویزیونی مشخص نکرد که آیا نسخه کامل این مصاحبه پخش خواهد شد یا خیر.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала