راه‌اندازی پارک صنعتی فناوری ونزوئلا- ایران

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiمادورو، رئیس جمهور ونزوئلا
مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
اشتراک
مادورو: این پارک به سمت توسعه "مسائل غذایی، بهداشتی و آموزشی" پیش خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری "افه"، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا خاطر نشان کرد این پارک به سمت توسعه "مسائل غذایی، بهداشتی و آموزشی" پیش خواهد رفت.
وی در بیان اهمیت پیشرفت کشورها در حوزه علم و فناوری گفت: "کشوری که در این برهه از دوران جدید از نظر دانش، آموزش، علم و فناوری عقب مانده باشد، آن کشور زودتر به بردگی قدرت های جهانی در خواهد آمد.
جزئیاتی از زمین لرزه ۵.۲ ریشتری تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
ایران و ونزوئلا در باره چه موضوعی به توافق رسیدند؟
در بازدید از یک شهرک صنعتی فناوری در حومه تهران، قرارداد خرید یکهزار تخت برای بیماران کلیوی و دیالیزی با فناوری روز دنیا بسته شد. ایران به همراه دولتش متعهد شده است تا تمام دانش خود را برای "توسعه همه جانبه" در این حوزه به کشورش "انتقال" دهد".
نیکلاس مادورو که به همراه جمعی از وزیران و معاونان ریاست جمهوری این کشور به ایران سفر کرده بود، از پارک فناوری پردیس بازدید کرد. این بازدید به میزبانی سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و "مهدی صفاری نیا" رییس پارک فناوری پردیس انجام شد.
هیات ونزوئلایی همچنین از شرکت‌های پارس آنلاین در حوزه فناوری اطلاعات، زیست تخمیر در حوزه فرآورده‌های پروبیوتیک و دارویی و آریا طب فیروز در حوزه تجهیزات پزشکی بازدید کردند و در جریان دستاوردهای فناورانه شرکت‌های عضو پارک قرار گرفتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала