بحران انرژی و اقتصاد آلمان بدتر از دوران کرونا شده است

CC BY 2.0 / Steffen Voß / Bundestagچرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟بحران انرژی و اقتصاد آلمان بدتر از دوران کرونا شده است
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟بحران انرژی و اقتصاد آلمان بدتر از دوران کرونا شده است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
اشتراک
وضعیت اقتصادی در آلمان در پس زمینه تغییرات در بخش انرژی می تواند "بدتر از دوران همه گیری کرونا" شود.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت هابک، معاون صدراعظم آلمان در کنگره سالانه انجمن شرکت های صنعتی آلمان اعلام نمود که
وی همچنین از طرحی بلندپروازانه برای بازگشت نیروگاه های حرارتی زغال سنگ یاد کرد و گفت: "البته هیچ تضمینی برای تحقق آن وجود ندارد".
به گفته او، اکنون تقریباً 60 درصد مخازن گاز پر شده است و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند و گاز کمتر شود، کشور با بحران شدید اقتصادی مواجه خواهد شد.
پیش از این، معاون نخست وزیر المان قبلا گفته بود که اگر این کشور در صنعت و انرژی گاز صرفه جویی نکند، آلمان در زمستان "روزهای سختی را پشت سر خواهد گذاشت". رابرت هابک، معاون صدراعظم آلمان در شبکه تلویزیونی ZDF گفت: وضعیت انرژی آلمان در بحبوحه کاهش عرضه گاز از روسیه "جدی و متشنج" است.
وزیر اقتصاد آلمان آنچه را که در حال رخ دادن است با "مچ اندازی" با مسکو مقایسه کرد.
خسارت ۳۰۰ میلیارد یورویی ویروس کرونا به اقتصاد آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
خسارت ۳۰۰ میلیارد یورویی ویروس کرونا به اقتصاد آلمان
هابک گفت: این نوعی زور آزمایی است. در گذشته روسیه در ابتدا "بازوی بلندتری" داشت، اما این بدان معنا نیست که با تلاش های انجام شده نمی توانیم "بازوی قوی تر" داشته باشیم.
به گفته وی، ذخایر گاز اکنون 57 درصد پر شده است در حالی که 90 درصد مورد نیاز است. او برای رسیدن به اهداف تعیین شده در زمستان، خرید گاز و صرفه جویی را پیشنهاد می کند.
معاون صدراعظم آلمان گفت: برای فصل جاری خیلی بد نیست، اما کافی نیست و باید آنها را در تابستان پر کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала