ایلان ماسک با 44 میلیارد دلار توئیتر را خواهد خرید

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر ایلان ماسک با 44 میلیارد دلار توئیتر را خواهد خرید
ایلان ماسک با 44 میلیارد دلار توئیتر را خواهد خرید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2022
اشتراک
هیئت مدیره توییتر به اتفاق آرا توصیه کرد که سهامداران این شرکت خرید این کمپانی توسط ایلان ماسک به مبلغ 44 میلیارد دلار را تایید کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ABC7 با اشاره به بیانیه ای که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکاارسال شده است که خرید توئیتر را به چه کسی واگذار کرد.
بنیانگذار تسلا هفته گذشته طی یک جلسه مجازی با کارمندان توییتر تمایل خود را برای ادامه خرید این شبکه اجتماعی تایید کرد.
در ابتدای مذاکرات، ایلان ماسک برای هر سهم شرکت 54 دلار پیشنهاد داد، اما پس از تعلیق معامله، ارزش آنها چندین بار کاهش یافته است. اکنون یک سهم توییتر حدود 39 دلار ارزش دارد.
حقوق دانان توئیتر از ماسک برای افشای اطلاعات شکایت کردند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2022
حقوق دانان توئیتر از ماسک برای افشای اطلاعات شکایت کردند
کارفرمای آمریکایی و موسس شرکت اسپیس ایکس، ایلان ماسک اطلاع داد که حقوق دانان توئیتر از او شکایت کرده اند که توافق نامه مربوط به عدم افشای اطلاعات را نقض کرده است. پیشتر ماسک درباره تعلیق تراکنش خرید شبکه اجتماعی توئیتر در انتظار تایید داده هایی که حساب های جعلی کمتر از ۵ درصد از کل را تشکیل می دهند، خبر داده بود. بعدا ماسک گفت که تیم وی ۱۰۰ کاربر تصادفی در توئیتر را با هدف مشخص کردن حساب های جعلی کنترل کرده اند. ماسک افزود : حقوق دانان توئیتر به من زنگ زده اند که من توافق نامه مربوط به عدم افشای اطلاعات را نقض کرده اند و خبر دادند که اندازه نمونه برای بررسی ۱۰۰ است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала