دستور ویژه دادستان تهران برای رسیدگی سریع‌ به پرونده کودک جانباخته در آمبولانس

CC BY 4.0 / IRNA / اورژانس
اورژانس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اشتراک
دادستان تهران از دادسرای ویژه امور جنایی بازدید کرد و دستور ویژه‌ای برای رسیدگی سریعتر به پرونده جان باختن کودک دو ساله در آمبولانس پنچر شده در خط ویژه داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی صالحی، دادستان تهران در بازدید سرزده از دادسرای ویژه امور جنایی و قتل تهران، بر تسریع توام با دقت در رسیدگی های قضایی و تکریم مراجعان تأکید کرد.
وی با حضور در بخش های مختلف دادسرای ناحیه ۲۷، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، توصیه ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.
دادستان تهران در این بازدید دستورات ویژه‌ای برای تسریع در رسیدگی به پرونده کودک جان باخته در آمبولانس صادر کرد.
آمبولانس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2022
آسیب زدن به چرخ‌های آمبولانس باعث مرگ دختربچه ۲ ساله شد +عکس، ویدئو
صالحی همچنین در دیدار و گفت و گو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل ‌های بایگانی تأکید کرد.
وی ضمن رسیدگی به درخواست ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.
دادستان تهران همچنین در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала