تلگراف: بایدن بدترین دوران تاریخ را برای ایالات متحده به ارمغان آورد

© AP Photo / Evan Vucciبایدن: مأموریت نظامی آمریکا در افغانستان تا اواخر ماه اوت پایان می یابد
بایدن: مأموریت نظامی آمریکا  در افغانستان تا اواخر ماه اوت پایان می یابد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اشتراک
ستون‌نویس تلگراف، جو بایدن را بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا می‌داند.
به گزارش اسپوتنیک، نیل گاردینر، ستون نویس روزنامه بریتانیایی تلگراف می نویسد: جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده شکست خورده است.
از بسیاری جهات، ریاست جمهوری بایدن را می توان آماتورترین در تاریخ مدرن آمریکا نامید: شرم در صحنه جهانی، خروج فاجعه بار نیروها از افغانستان و کابوس کامل در امور داخلی کشور. کاخ سفید در هرج و مرج کامل است. این نشریه می‌گوید: در برخی مواقع، سطح بی‌کفایتی تقریباً طنز آمیزی به‌طور مشخصی طنز دارد.
همانطور که نویسنده مقاله خاطرنشان می کند، رهبر آمریکا وقتی پشت تریبون می ایستد بیشتر و بیشتر منزوی و گیج به نظر می رسد. به عنوان مثال، او به اجرای اخیر در کشتی USS Iowa در بندر لس آنجلس اشاره کرد.
در این مقاله آمده است: "بایدن متکبر به نظر می رسید که کاملاً با خانواده های آمریکایی ارتباطی ندارد. باورش سخت است که رهبر جهان آزاد در زمان سختی اقتصادی یک ملت را به این شکل غیر قابل قبول خطاب کند."
به گفته نویسنده، ایالات متحده در "سقوط آزاد" قرار دارد: اقتصاد به سمت رکود پیش می‌رود و افت شدید بازار سهام تریلیون‌ها دلار را از حساب‌های بازنشستگی آمریکا پاک می‌کند.
شاید غم انگیزترین منظره امروز افول خیره کننده ابرقدرت ما باشد. احساس ناخوشی در ایالات متحده قابل لمس است. افکار عمومی به رهبری جو بایدن که به طور فزاینده ای به یک رئیس جمهور منکر همه چیز تبدیل می شود و با عصبانیت منتقدان خود را مورد انتقاد قرار می دهد، اعتماد کمی دارند. و امتناع از قبول هرگونه مسئولیت برای همه چیز، وضعیت خطرناک تر کشور است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала