چرا آلمان به مذاکرات مخفیانه با روسیه روی آورده است؟

CC BY 2.0 / Steffen Voß / Bundestagچرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اشتراک
رسانه: آلمان آماده است اوکراین را ناامید کند، اما روسیه را تحقیر نکند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " فورین پالسی"، پیتر راف، کارشناس موسسه هادسون در واشنگتن در مقاله ای برای مجله فارین پالیسی نوشت که آلمان مخالف "تحقیر" روسیه است و آماده است بدین منظور از کمک به اوکراین خودداری کند.
وی در ادامه افزود: " این واقعیت که برلین مملو از شایعات مذاکرات محرمانه با روسیه است، نشان می‌دهد که آلمان ترجیح می‌دهد اوکراین را ناامید کند تا روسیه را تحقیر کند.
این تحلیلگر معتقد است که اولاف شولز، صدراعظم آلمان احتمالاً موضع مشترکی با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه در مورد حل و فصل دیپلماتیک مناقشه دارد.
لاوروف گفت که ایالات متحده نمی تواند روسیه را از حق رای در جهان محروم کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2022
لاوروف: ایالات متحده نمی تواند روسیه را از حق رای در جهان محروم کند
البته، شولز به اندازه مکرون که پیشنهاد داد اوکراین بخشی از خاک خود را واگذار کند و در مورد "تحقیر" روسیه به غرب هشدار داد، پیش نرفته است. با این حال، واکنش آلمان به تشدید تنش در قالب ایجاد مبادلات دیپلماتیک خود گویای این موضوع است.
شولتز همچنین از قول خود برای استقرار نیروهای بیشتر در لیتوانی به عنوان بخشی از استراتژی ناتو برای مهار روسیه در بالتیک عقب نشینی می کند".
روسیه از 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرده است. به گفته وزارت دفاع روسیه، ارتش روسیه در حال حاضر وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده است - پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. هدف اصلی این عملیات "آزادی" است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала