غرب و روسیه، بردگی دیجیتالی یا جهان جدید؟

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر غرب و روسیه، بردگی دیجیتالی یا جهان جدید؟
غرب و روسیه، بردگی دیجیتالی یا جهان جدید؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اشتراک
روسیه و چین آخرین کشورهایی هستند که می توانند از پیروزی "توربوکاپیتالیسم" غرب جلوگیری کنند.
اسپوتنیک به نقل از تارنمای خبری فرانسوی "اگورا وکس" می نویسد: در همه زمان ها، از آغاز تهاجمات اروپا به قاره های دیگر با نسل کشی بومیان و تا به امروز، این کار "به نام خیر، به نفع مردم" انجام می شد. امروز، آمریکایی ها تبلیغ برخی "ارزش ها" منظور - منافع شان را بعنوان پدیده خوب اعلام کردند. آنها به دنبال راه هایی برای افزایش سود خود به هر قیمتی که شده هستند. مانند بانکدارانی که در مواقع بحران خود را از پنجره بیرون می انداختند و مرگ را به ورشکستگی ترجیح می دادند، امروز، ایالات متحده ترجیح می دهد سیاره زمین را نابود کند تا اینکه سلطه خود را کنار بگذارد.
چرا اتحادیه اروپا و آمریکایی ها می خواهند روسیه را نابود کنند؟
به چند دلیل. روسیه نمی خواهد کالاهای مادی را با "خدمات" یا "ارزش های نامشهود" مبادله کند. چین و روسیه هر دو چنین تحولی را رد می کنند.
روسیه در حال راه اندازی یک سیستم پرداخت مستقل است که به سلطه دلار پایان می دهد و امکان مبادله پول ساختگی را با کالاهای اساسی مانند انرژی، مواد خام و غذا فراهم می کند.
روسیه سرویس های خود را دارد، یعنی VK،Telegram، Rutube که می توانند آنها را به جای گوگل، توییتر و دیگران ارائه دهد. این امر باعث کاهش نفوذ خدمات پنج غول بزرگ فناوری اطلاعات ایالات متحده می شود که اساس توربو سرمایه داری را تشکیل می دهند و این در حال حاضر با از دست دادن قابل توجهی از سود بالقوه تهدید می کند. علاوه بر این، اکنون این غول‌ های غربی حتی در میان اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نیز اعتمادشان را از دست می‌دهند، چه رسد به کشورهایی که در مورد نقش آزادی‌ بخش ایالات متحده تردید دارند.
اولتیماتوم روسیه به لیتوانی درباره کالینینگراد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اولتیماتوم روسیه به لیتوانی درباره کالینینگراد
زمینه اوکراین
رویدادهای اوکراین تهاجم روسیه به اوکراین یا حتی تلاشی برای از بین بردن مناطق روسی زبان از جمله دونباس نیست. این بخشی از بن بست بزرگ بین بلوک اتحادیه اروپا-ایالات متحده با حمایت ژاپن و استرالیا و بقیه جهان است. در عین حال، ایالات متحده و اتحادیه اروپا یک تمدن نیستند، بلکه یک ضد تمدن توربو سرمایه داری هستند.
غرب هم اینک به غارت سرزمین های دیگران برای استخراج مواد خام و استثمار نیروی کار ارزان کشورهای آسیایی عادت کرده است. در مقابل، این قربانیان سلاح هایی برای دفاع در برابر تهدیدات نظامی ایجاد شده توسط غرب، "خدمات مالی" و کالاهای نامشهود با ارزش افزوده بالا دریافت می کنند. و همه اینها خیری اعلام می شود که غرب برای بشریت به ارمغان می آورد. آنچه در مناقشه اوکراین مطرح است، از دست دادن سلطه ناتو بر کره زمین است. و رهبران کشورهای اتحادیه اروپا این فرصت را ندارند که به صلح، دموکراسی و دیگر چیزهای والا فکر کنند.
فقرا به عنوان یک گونه مضر
چرا؟ زیرا فقرا محیط زیست را آلوده می کنند. بدتر از آن، بیچاره افکار اشتباهی دارد. مرد بیچاره مخالف حرکت همه گروه های قومی از یک قاره به قاره دیگر است، او نسخه های رسمی در مورد کووید را باور ندارد. توربو سرمایه داری برای ایجاد خدمات ناملموس (مانند واکسن یا نرم افزار) به فقرا نیاز ندارد. بنابراین، فقرا باید ناپدید شوند. این هدف نهایی راه اندازی مجدد بزرگ است که روسیه و چین با آن مخالف هستند.
مردم روسیه به عنوان "فقرای خطرناک"
تصادفی نیست که اوکراین به عنوان یک ماشه برای درگیری عمل کرد. در این کشور، بسیاری از نازیسم حمایت می کردند و روس ها را "افراد پست" یعنی اوبر مِنش" می دانستند. این بازتاب ایده برتری غرب بر سایر مردم و نظام های سیاسی است. و بازتاب ایده های ناسیونال سوسیالیسم آلمان است.
با این حال، تاریخ دوباره تکرار می شود. "فروپاشی سریع" روسیه تحت فشار تحریم های غرب رخ نداد. این تحریم‌ها به شکلی دردناک ‌تر و دردناک‌ تری بر کسانی که این تحریم‌ها را تحمیل می‌کنند، می‌تابد. اما ایالات متحده و اتحادیه اروپا دیگر نمی توانند متوقف شوند. اگر هجوم تحریم ها شکست بخورد، ایدئولوژی آنها اشتباه می شود. اما روس ها افرادی پست هستند، در حالی که آلمانی ها و آمریکایی ها نماینده نژاد برتر هستند.
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
چرا آلمان به مذاکرات مخفیانه با روسیه روی آورده است؟
دگرگونی سرمایه داری به بی ثباتی جهان کمک می کند
میلیاردرهای امروزی افرادی هستند که از طریق داووس و دیگر سازمان های کم و بیش مخفی کنترل غرب را به دست گرفته اند. بنابراین، برای مثال، بیل گیتس از WHO برای برنامه ریزی واکسیناسیون کامل کل سیاره استفاده می کند. هدف او کسب سود کلان برای شرکت های بزرگ داروسازی است. ایلان ماسک، که یک شبکه اجتماعی کامل را به منظور انتشار ایده های خود یا نه کاملاً خود اشغال کرده است. و یا گوگل که در همه جا به حریم خصوصی ما مداخله می کند.
از دیدگاه چنین افرادی، چین و روسیه برای سیستم توربوکاپیتالیسم خطرناک هستند. روس ها دیگر از شبکه های اجتماعی غربی استفاده نمی کنند و به Odysseo یا Rutube روی می آورند. به جای شبکه های اجتماعی دیگران، روس ها از VK (VKontakte) و غیره استفاده می کنند. این امر یک شکاف بزرگ در بازار ایجاد می کند و می تواند نمونه ای برای کاربران سایر کشورهای غیر غربی باشد. بنابراین، چین و روسیه باید یا با کمک اسلام گرایان (افغان، چچن، اویغور)، یا از طریق یک کشور همسایه (اوکراین، تایوان) نابود شوند. یا اگر این کار درست نشد، باید با کمک یک حمله مستقیم، یعنی یک حمله هسته ای، که می تواند با ناپدید شدن نوع بشر پایان یابد نابود شوند.
روسیه و چین دو کشور بزرگ مستقل هستند، از آنجا تهدیدها بروز می کند
سرمایه داری توربو به دولت های ضعیف نیاز دارد. در کشورهای ضعیف، سرکوب تولید ملی آسان تر است، دستیابی به کنترل دیجیتال بر جمعیت آسان تر است، امکان تحمیل کالاها یا خدمات اجباری بر این جمعیت وجود دارد، مانند واکسیناسیون اجباری یا نرم افزاری که برای همه اجباری است.
این پروژه ها با دو مانع روبرو هستند: از یک سو، دولت های مستقل، از سوی دیگر، بخشی از جمعیت که در برابر "غیر مادی شدن" جامعه مقاومت می کنند.
برای مبارزه با کشورهای مستقل، بهترین راه حل جنگ است. و برای بخش مخالف جامعه، "فرهنگ حذف" یا مثلاً غیرمادی شدن ارز وجود دارد. این اقدام به غرب امکان می دهد تا با تنظیم مجدد حساب های بانکی افراد ناخواسته یا کل کشورها، مستقیماً آنها را سرقت کند.
رهبران غربی یک توتالیتاریسم غیرمادی را برای ما آماده می کنند که قدرت اجبار و کنترل آن بسیار فراتر از اقدامات رژیم نازی خواهد بود. این آقایان قصد دارند ما را از نظر زیست محیطی و مالی نابود کنند و جنایات خود را با "احترام به دموکراسی" توجیه کنند. آنها می گویند: "اگر شما علیه ما هستید، با دموکراسی مخالفید. اگر مخالف دموکراسی هستید، دموکراسی را تهدید می کنید. اگر دموکراسی را تهدید می کنید، وظیفه ماست که شما را نابود کنیم." اما همانطور که نازی ها با اتحاد شوروی روبرو شدند، توربوکاپیتالیست ها نیز احتمالاً با روسیه حمایت شده توسط چین روبرو خواهند شد. بقای خود ما به عنوان مردم آزاد در خطر است.
نویسنده: ژان پل فوسکاروِل
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала