زورآزمایی دو خودرو در اتوبان +ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / تصادف خودروی پراید
تصادف خودروی پراید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اشتراک
رانندگی راننده خلافکار در خلاف جهت و مسمم بودنش به این اشتباه با انتقاد کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در فضای مجازی میان کاربران دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد دو خودرو در اتوبانی در شهر شیراز در مقابل یکدیگر ایستاده‌اند و در مقابل یکدیگر مقاومت می‌کنند.
یکی از این خودروها خلاف جهت مسیر در حرکت بود که خودروی دیگر در مسیر خود نسبت به این قانون‌شکنی ایستادگی کرد و به خودرویی که خلاف می‌آمد اجازه ادامه راه را نداد و اما این در حالی بود که راننده خلافکار مسمم به ادامه مسیر بود و دست از اشتباه خود نمی‌کشید.
بسیاری از کاربران راننده‌ی خودروی پراید را که در مقابل این خودروی قانون‌شکن ایستادگی کرد را تحسین می‌کنند. این کاربران ضمن ابراز تاسف از اینکه همچنان افرادی هستند که چنین ریسکی می‌کنند و جاده‌ی یک طرفه را می‌روند، عنوان می‌کنند بایستی به شدت با این رانندگان برخورد شود و خودروی آنها توقیف گردد تا با رفتارهای این چنینی به خود و سایر مسافران در جاده آسیب نزنند.
برخی از کاربران هم عنوان می‌کنند که ایران یکی از کشورهایی‌ست که متاسفانه قوانین رانندگی آن چنان که باید مورد توجه رانندگان قرار نمی‌گیرد و همین امر سبب خطرناک بودن رانندگی در شهر و بیرون از شهر بواسطه‌ی این رانندگان بی‌دقت می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала