زمین لرزه، گلستان را لرزاند

© AP Photo / Irwin Fedriansyahباز هم زلزله در ایران
باز هم زلزله در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اشتراک
کارشناس: نیروهای امدادی منطقه در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده اعزام شوند.
به گزارش اسپوتنیک و با استناد به گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۴.۹ ریشتر ساعت هفت و ۳۴ دقیقه و ۵۴ ثانیه امروز در عمق ۱۶ کیلومتری زمین در فاصله ۶۴ کیلومتری مراوه‌تپه و ۷۰ کیلومتری کشور ترکمنستان و ۸۸ کیلومتری گلیداغ گلستان به وقوع پیوست.
لقمان قربانی، فرماندار مراوه‌تپه روز 20 ژوئن (دوشنبه) اعلام کرد که تاکنون خسارتی از زمین لرزه ۴.۹ ریشتری ساعت هفت و ۳۴ دقیقه صبح امروز دوشنبه این شهرستان مرزی گزارش نشده اما پیگیری از بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای پیدا کردن خسارت احتمالی در حال انجام است.
 گوشی هوشمند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2022
گوشی هشدار سریع وقوع زلزله +عکس
وی در ادامه اظهارداشت: "نیروهای امدادی منطقه در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده اعزام شوند".
شهرستان مرزی مراوه‌تپه با سه هزار و ۶۰ کیلومتر مربع وسعت و حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال شرقی‌ استان گلستان واقع است.
این شهرستان ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا دارد و از قسمت شمال به کشور ترکمنستان، از شرق به استان خراسان شمالی، از غرب به بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس و از قسمت جنوب به شهرستان کلاله و پارک ملی گلستان محدود می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала