توضیحات پزشکی که به خاطر توصیه‌اش درباره نماز برنامه طبیب توقیف شد +ویدئو، عکس

© Fotolia / Karelin Dmitriyتکرار چندین باره کلمه "روسیه" در برنامه ای تلویزیونی آمریکا به دلیل نقص فنی
تکرار چندین باره کلمه روسیه در برنامه ای تلویزیونی آمریکا به دلیل نقص فنی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اشتراک
جراح فوق تخصص شانه و آسیب‌های ورزشی، در مورد صحبت‌هایش در برنامه طبیب توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اظهارات جنجالی دکتر حسن براتی، پزشک جراح در برنامه طبیب که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به دنبال داشته است و سبب شد تا ایشان درباره‌ی اظهارات خود توضیحاتی ارائه دهند.
اظهارات دکتر براتی که علت ازدیاد ابتلا به آرتروز در کشورهای مسلمان نسبت به کشورهای اروپایی را استفاده از توالت ایرانی و نماز خواندن عنوان کرده بود منجر به توقیف برنامه طبیب از سوی معاونت سیما شد.
وی پس از جنجال‌های پیش آمده پیرامون اظهاراتش، ویدئویی منتشر کرد و گفت که صحبت‌های منتشرشده از او در فضای مجازی تقطیع شده است و به هیچ عنوان توصیه به ترک نماز نمی‌کند، بلکه برای جلوگیری از آرتروز همواره به بیمارانش توصیه می‌کند نماز را روی صندلی بخوانند؛ ضمن اینکه خود، شخص معتقدی هستم و نماز می‌خوانم.
کاربران زیادی از بابت صحبت‌های کارشناس برنامه طبیب ناراحت هستند اما معتقدند اگر کسی دین و ایمان قوی داشته باشد چنین حرف‌هایی در او اثری نخواهد گذاشت بنابراین بهتر است بیش از این، این موضوع در فضای مجازی منتشر نشود و پیرامون آن انتقادی صورت نگیرد. این کاربران عنوان می‌کنند درست این است که مبنا را بر این بگذاریم که ایشان نتوانسته‌اند منظور خود را به خوبی منتقل کند. برخی از کاربران اما با عصبانیت عنوان می‌کنند متاسفانه افراد در ایران نمی‌توانند نظرات شخصی خود را بدون دردسر، عذرخواهی و توضیح و توجیه عنوان کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала