تلگرام پولی می شود

© Sputnik / Natalia Seliverstovaتلگرام پولی می شود
تلگرام پولی می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اشتراک
تلگرام یک اشتراک پولی پریمیوم راه اندازی خواهد کرد که به کاربران این پیام رسان امکان می دهد ویژگی های منحصر به فردی را دریافت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، تلگرام راه اندازی و تمامی عملکردها را در وبلاگ خود اعلام کرد و گفت که تعداد کاربران فعال این پیام رسان از 700 میلیون نفر در ماه گذشته است. اشتراک پولی به سرویس اجازه می‌دهد تا ویژگی‌هایی را که مخاطب درخواست می‌کند، اضافه کند، در حالی که دسترسی رایگان به برنامه‌ای که از قبل دارای ویژگی‌های فراوان است را حفظ می‌کند.
در این بیانیه امده است: این روز به تاریخ مهمی در تاریخ تلگرام تبدیل خواهد شد. این نه تنها نقطه عطف دیگری در توسعه پیام رسان است، بلکه آغاز دوره ای از کسب درآمد مطمئن مطابق با اصول تلگرام است. ما متقاعد شده ایم که مسیر توسعه تلگرام در درجه اول باید توسط کاربران تعیین شود، نه تبلیغ کنندگان. بنابراین کاربران همیشه اولویت اصلی ما خواهند بود.
دوروف از نسخه پولی تلگرام خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2022
دوروف از نسخه پولی تلگرام خبر داد
پس از عضویت در تلگرام پریمیوم، تقریبا تمامی محدودیت های اپلیکیشن دو برابر می شود. برای مثال می‌توانید فایل‌های تا ۴ گیگابایت را آپلود کرده و بدون محدودیت سرعت دانلود کنید. استیکرها و واکنش های منحصر به فرد را ارسال کنید. و همچنین تبلیغات را در کانال ها مخفی کنید.
در 10 ژوئن، پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، در کانال تلگرام خود اعلام کرد که تلگرام در ژوئن 2022 یک اشتراک پولی پریمیوم راه اندازی خواهد کرد که به کاربران این پیام رسان امکان می دهد ویژگی های منحصر به فردی را دریافت کنند.
فعلا این اشتراک فقط برای کاربران آیفون در دسترس است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала