اظهارات زیدان در خصوص هدایت پاری سن ژرمن

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر کنار رفتن رسمی زیدان از سمت سرمربیگری رئال مادرید
کنار رفتن رسمی زیدان از سمت سرمربیگری رئال مادرید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2022
اشتراک
سرمربی سابق رئال مادرید تاکید کرد که هنوز انگیزه زیادی برای مربیگری دارد. او درباره توافق با پاری سن ژرمن هم سخن به میان آورد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از TF1، زین الدین زیدان روزهای درخشانی را روی نیمکت رئال مادرید تجربه کرد و توانست سه فصل پیاپی این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند.
زیدان بعد از جدایی از رئال مادرید هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است اما در روزهای اخیر از توافق این مربی سرشناس با پاری سن ژرمن سخن به میان آمده است.
زیدان سکوت خود را شکست و بعد از مدتها حاضر به مصاحبه شد. او در برنامه تلیفوت که از شبکه TF1 پخش شد شرکت کرد و گفت: می خواهم به مربیگری ادامه بدهم. من همچنان شور و هیجان زیادی دارم. فوتبال منبع شور و هیجان من است و نمی توانم از آن دور باشم.
او درباره رویای خود گفت: من رویای هیچ چیزی را ندارم چرا که هر آنچه را که در سر می پروراندم به آن رسیدم. 50 سال سن دارم و از عملکرد و دستاوردهای خود راضی هستم. این بسیار مهم است.
زیدان درباره این سوال که آیا همچنان چیزهای زیادی دارد که به فوتبال هدیه کند، با لبخند پاسخ داد: بله هنوز چیزهای زیادی است شاید هم کم اما می خواهم این راه را کامل کنم.
زیدان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2021
زیدان بدلیل تسلط نداشتن به انگلیسی از هدایت منچستر خودداری کرد
این چهره محبوب فرانسوی درباره اینکه آیا با پاری سن ژرمن و یا تیم دیگری به توافق رسیده است، گفت: هنوز هیچ توافقی با تیمی نداشته ام.
او در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره صحنه جنجالی جام جهانی 2006 و برخورد با ماتراتزی گفت: من به آن صحنه افتخار نمی کنم اما به هر حال بخشی از دوران فوتبالی من است. انسان همیشه ایده‌آل رفتار نمی کند و گاهی اوقات شرایط سختی را تجربه می‌کند. این یکی از شرایط سخت و عصبی بود که من با آن مواجه شدم. به نظرم لیزارازو می‌توانست مانع از چنین حرکتی شود. اگر او کنار من بود قطعا این برخورد را انجام نمی‌دادم. به هر حال گذشته را نمی‌توان تغییر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала