ضربه پوتین به آسیب پذیرترین محل رهبران اروپایی

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2022
اشتراک
وال استریت ژورنال نوشت که رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به آسیب پذیرترین محل رهبران اروپایی ضربه زده است.
به گزارش اسپوتنیک، وال استریت ژورنال نوشت: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، ضربه‌ای به آسیب‌پذیرترین نقطه رهبران کشورهای اتحادیه اروپا یعنی رتبه‌بندی انتخاباتی آنها، وارد کرده است.
در این مقاله آمده است: در اقتصادهای بزرگ اروپا، انتخابات نزدیک به زمستان آینده برگزار می شود، زمانی که کمبود گاز روسیه در خانه ها و مشاغل اروپا به شدت احساس خواهد شد. آلمان که به شدت به گاز روسیه وابسته است، آزمون انتخاباتی خود را در ماه اکتبر با برگزاری انتخابات منطقه ای در ایالت فدرال نیدرزاکسن آغاز خواهد کرد. ایتالیا، یکی دیگر از واردکنندگان بزرگ گاز روسیه، در اواسط سال آینده با انتخابات سراسری روبرو خواهد شد.
به گفته نویسندگان، این سخت ترین آزمون برای رهبران کشورهای اروپایی خواهد بود. دستیابی به نتایج مطلوب در پس زمینه نارضایتی مردم از افزایش شدید هزینه انرژی برای آنها بسیار دشوار خواهد بود.
این مقاله خاطرنشان می کند که دولت های اروپایی برای کاهش ضربه به مصرف کنندگان مجبور به افزایش هزینه ها هستند. بنابراین، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، اختصاص 28 میلیارد یورو برای محدود کردن قیمت بنزین و ارائه تخفیف برای بنزین را تصویب کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала