نماینده کنگره آمریکا: بایدن تا نوامبر کارش تمام است

© Photo / IRNAجو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2022
اشتراک
گودن عضو کنگره آمریکا گفت: قیمت های بی سابقه گاز آمریکا"قاتل" جو بایدن خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، لنس گودن نماینده تگزاس در کنگره آمریکا در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: قیمت بی سابقه بنزین در ایالات متحده، همراه با تورم بالا، برای رئیس جمهور جو بایدن در دوره منتهی به انتخابات میان دوره ای کنگره "قاتل" خواهد بود.
به گفته وی، وضعیت تورم بالا وقیمت بی سابقه سوخت در ایالات متحده در آینده نزدیک تغییر نخواهد کرد، زیرا دولت بایدن به "ریختن بنزین گران روی آتش" ادامه می دهد. وی افزود: آنها از اعتراف به این تقصیر خودداری می کنند، روسیه را مقصر می دانند، آنها شرکت های نفت و گاز را مقصر می دانند.
همانطور که نماینده کنگره گفت، آمریکایی‌ها احساس می‌کنند که از وضعیت کنونی خسته شده‌اند، اما رهبر آمریکا "انگشت را به سوی همه نشانه می‌رود، جز خودش".
گودن افزود: بحران تورمی کنونی در ایالات متحده نتیجه مخارج بیش از حد دولت و تزریق پول به اقتصاد است که منجر به "فاجعه" شد.
این نماینده کنگره در پایان گفت: "من معتقدم که در دوره منتهی به انتخابات میان دوره ای که فقط چند ماه دیگر برگزار می شود، قیمت بنزین برای او ویرانگر خواهد بود. موارد بسیار کمی وجود دارد که می تواند به او و دموکرات ها کمک کند تا کنگره را نجات دهند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала