صدر اعظم آلمان: گفت‌وگوی مستقیم با رئیس جمهور روسیه ضروری است

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر اولاف شولتز، صدراعظم آلمان
اولاف شولتز، صدراعظم آلمان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2022
اشتراک
صدراعظم آلمان گفت‌وگوی مستقیم برخی سران کشورها با رئیس جمهور روسیه را ضروری دانست.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تی‌آرتی، اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان اظهار داشت که گفت‌وگوی مستقیم برخی سران جهان با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، امری ضروری است.
شولتز تصریح کرد: هنگامی که با پوتین صحبت می‌کنم همان حرف‌هایی را می‌زنم که به شما می‌گویم.
صدر اعظم آلمان بیان داشت که به رئیس جمهور روسیه خواهد گفت:‌ لطفاً این را درک کنید که صلح دیکته شده‌ای وجود نخواهد داشت و اگر واقعاً باور دارید که مقداری از خاک را ربوده و امید خواهید داشت که زمانه عوض و همه‌چیز دوباره عادی خواهد شد، در اشتباه هستید.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف در معرض نسل کشی قرار گرفته اند.
Канцлер Германии Ангела Меркель  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
مرکل: استعفای من شاید یکی از دلایل مناقشه اوکراین بود
به گفته وزارت دفاع روسیه، از ۲۵ مارس نیروهای مسلح روسیه وظایف اصلی مرحله اول عملیات ویژه را انجام دادند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس بود.
در ۱۹ آوریل، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، آغاز مرحله بعدی عملیات ویژه را اعلام کرد. وُلناواخا یک مرکز منطقه‌ای مهم استراتژیک در جنوب دونتسک، و ماریوپل بزرگترین شهر در ساحل دریای آزوف، در جمهوری خلق دونتسک آزاد شده‌اند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، در جمهوری خلق لوهانسک، از ۲۵ مارس، ۹۳٪ از استان لوهانسک سابق، که مرزهای آن به عنوان جمهوری اعلام شده بود، آزاد شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала