اعلام شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ +عکس

© Sputnik / Aleksandre Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Участники футбольного турнира между делегатами 68-го Конгресса ФИФА в Москве.
Участники футбольного турнира между делегатами 68-го Конгресса ФИФА в Москве. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2022
اشتراک
جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی ۳ کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، جام جهانی ۲۰۲۶ در ۳ کشور به صورت مشترک برگزار خواهد شد. کشورهای آمریکا، مکزیک و کانادا میزبان این رویداد بزرگ خواهند بود. این مسابقات در ۱۶ شهر مختلف پیگیری خواهد شد.
شهرهای میزبان این تورنمنت اعلام شدند که ۱۱ شهر از آمریکا، ۳ شهر از مکزیک و ۲ شهر از کانادا میزبان این رقابت‌ها خواهند بود. شهرهای آتالانتا، بوستون، دالاس، هیوستون، کانزاس سیتی، لس آنجلس، میامی، نیویورک/نیوجرسی، فیلادلفیا، سانفرانسیسکو، سیاتل از آمریکا. شهرهای گوادالاخارا، مکزیکو سیتی و مونتری مکزیک و تورنتو و ونکوور کانادا.
با توجه به افزایش تیم‌های حاضر در تورنمنت از ۳۲ تیم به ۴۸ تیم، تعداد بازی‌های جام جهانی هم به مقدار قابل توجهی بیشتر خواهد شد. جام جهانی ۲۰۲۶ شامل ۸۰ بازی است. و این درحالی‌ست ‌که جام جهانی قطر با انجام ۶۴ بازی به پایان خواهد رسید.
از هشتاد بازی جام جهانی ۲۰۲۶، شصت بازی در آمریکا برگزار می‌شود. مهم‌ترین بازی‌های تورنمنت در خاک ایالات متحده برگزار می‌شود. همه بازی‌های حذفی از مرحله یک‌ چهارم نهایی تا فینال. بیست بازی باقی‌مانده تورنمنت هم در شهرهایی در کانادا و مکزیک برگزار می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала