آمریکا تحریم‌ها علیه یکی از نزدیکان مادورو را لغو کرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر گفتگوی تلفنی رئیس جمهور ونزوئلا با رئیسی
گفتگوی تلفنی رئیس جمهور ونزوئلا با رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2022
اشتراک
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای از کاهش محدودیت‌ها علیه ونزوئلا با لغو برخی تحریم‌های فردی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایالات متحده روز جمعه با لغو تحریم‌ها علیه کارلوس اریک مالپیکا فلورس، معاون سابق شرکت نفت و گاز "PDVSA" ونزوئلا، محدودیت‌ها علیه این کشور را کاهش داد.
کارلوس اریک مالپیکا فلورس، یکی از مقامات ارشد سابق PDVSA و برادرزاده همسر نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا است. کاهش تحریم‌ها علیه این کشور آمریکای لاتین پیش از این توسط رسانه ها و تحلیلگران برجسته آمریکایی پیش بینی شده بود. اعتقاد بر این است که از این طریق واشنگتن انتظار دارد رضایت کاراکاس را برای افزایش عرضه نفت به منظور کاهش بحران سوختی که ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داده است، جلب کند.
نشست نواک و واعظی: روسیه و ایران در حال رایزنی برای تحقق همکاری 10 میلیارد دلاری هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
اظهارات نواک در خصوص لغو تحريم‌هاى نفتى عليه ايران و ونزوئلا
اندکی پس از آغاز عملیات نظامی ویژه فدراسیون روسیه در اوکراین، نشریات آمریکایی گزارش دادند که کاخ سفید در تلاش است تا با کاراکاس مذاکراتی را درباره راه‌های کاهش تحریم‌های اقتصادی آغاز کند تا راه را برای ورود نفت ونزوئلا به بازارهای جهانی و جایگزینی نفت روسیه باز کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала