برنامه غرب برای انزوای پوتین کار ساز نیست

© Sputnik / Pool / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: ابتلا به کرونا خطرناک است اما واکسیناسیون خطر ندارد
پوتین: ابتلا به کرونا خطرناک است اما  واکسیناسیون خطر ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
اشتراک
یک روزنامه آلمانی در مقاله ای نوشت، استراتژی غرب برای انزوای روسیه و پوتین کارساز نیست.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آلمانی Die Welt می نویسد؛ استراتژی غرب برای منزوی کردن روسیه و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که به دلیل عملیات نظامی ویژه برای غیرنظامی کردن اوکراین انجام شده است، کارساز نیست.
در ادامه آمده؛ کانادا، ژاپن، کره جنوبی، نیوزیلند و استرالیا، اینها همه دارایی های خارج از ایالات متحده و اتحادیه اروپا هستند که از انزوای روسیه حمایت می کنند.
کشورهای جهان "غیر غربی" با متهم کردن آمریکا و اتحادیه اروپا به ریاکاری، نخواستند در این روند شرکت کنند. چهار کشور چین، برزیل، هند و آفریقای جنوبی از مسکو حمایت می کنند. آنها به همراه روسیه یک سوم تولید ناخالص داخلی جهان را تولید می کنند. آنها کود، انرژی یا سلاح از روسیه دریافت می کنند. این روزنامه خاطرنشان می کند که عربستان سعودی و امارات متحده عربی بی طرفی خود را اعلام کرده اند و عملا هیچ کاری برای افزایش تولید نفت و در نتیجه کند کردن افزایش قیمت جهانی محصولات انرژی انجام نمی دهند.
ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2022
زاخاروا: اوکراین مستعمره غرب است
این روزنامه نوشت؛ ولادیمیر پوتین در جهان، به‌ ویژه در بخش غیر غربی آن، از حمایت بسیار بیشتر از انتظار غرب برخوردار است.
پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که برای روسیه انزوا وجود ندارد، ما تعداد زیادی شریک داریم. وی افزود: ما تعداد زیادی شریک در منطقه آسیا و اقیانوسيه، آفریقا و آمریکای لاتین داریم.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد که ایالات متحده به طور تهاجمی به خط منزوی کردن روسیه ادامه می دهد، چنین سیاستی غیرقابل دفاع است و نمی تواند به هدف خود برسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала