صدور قرار محکومیت برای ۲ دختر کلیپ‌های غیراخلاقی +ویدئو، عکس

© AP Photo / Enric Martiدختر ایرانی
دختر ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
اشتراک
پلیس به پرونده پسربچه اینستاگرامی که کلیپ‌های غیراخلاقی با حضور دو دختربچه تهیه کرده، ورود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته‌ی اخیر پست‌های زیادی از یک پسر نوجوان در اینستاگرام منتشر شده‌ است که در در ویدئوهایش دو دختر کم‌ سن‌وسال با عنوان "ملکه‌های زیبای او" حضوری نامتعارف دارند و دیالوگ‌های نامناسب و غیراخلاقی میان آنها رد و بدل می‌شود. این ویدئوها بازخوردها و واکنش‌های زیادی داشته است و در نهایت پلیس به این پرونده ورود کرده است.
سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای انتظامی با تاکید بر اینکه در بسیاری از این صفحات، کودکان تنها بازیگر بوده و نقش‌گردان اصلی و بازیگردان پشت صحنه، افراد دیگر یا خانواده این کودکان هستند، گفت: برای افراد دخیل در این موضوع، پرونده قضائی تشکیل شد، اما چون در حوزه کودک و نوجوان برخورد می‌کنیم، نوع برخورد ما متفاوت است.
وی تصریح کرد: دو دختر خانمی که در این کلیپ‌ها فعالیت داشتند، احضار شدند و تفهیم اتهام شدند و توسط مرجع قضائی برای آن‌ها قرار مجرمیت صادر شد. این مقام انتظامی تأکید کرد: اقدام قضائی پلیس فتا علیه فردی که صفحه اصلی اینستاگرامی در این پرونده در اختیار وی قرار داشت، در حال انجام شدن است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.
کاربران بسیار زیادی به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. این کاربران معتقدند دیده شدن در فضای مجازی وجذب فالوئر از مواردی‌ست که بسیاری حاضر هستند به ازای اینها، دست به هر کاری بزنند. گروهی از کاربران از بابت اینکه پلیس فتا این موضوع را پیگیری کرده خوشحال هستند و عنوان می‌کنند افرادی پشت این ماجرا هستند و آنها باید دستگیر و مجازات شوند که چنین فاجعه‌ای را در میان کودکان ترویج می‌دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала