ماجرای جنجالی دیسبند شدن گروه پاپ کُره‌ای +عکس

© AP Photo / Chris Pizzello/InvisionЮжнокорейская группа BTS во время выступления в Лас-Вегасе
Южнокорейская группа BTS во время выступления в Лас-Вегасе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
اشتراک
خبر جدا شدن اعضای گروه بی‌تی‌اس شوک عجیبی به دنیای موسیقی وارد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بی‌تی‌اس، گروه پسرانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۰ تشکیل شد و در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد. آنها به عنوان Bangtan boys هم شناخته می‌شوند. این گروه متشکل از هفت عضو به نام های وی، آر اِم، جین، جیمین، جی هوپ، شوگا و جونگ کوک است. در مراسم شام سالانه فستا (FESTA) که ۹ سال فعالیت گروه را جشن می‌گرفت، جدایی اعضای گروه اعلام شد. گروه موسیقی بی‌تی‌اس به صورت رسمی اعلام کردند که به طور موقت از هم جدا می‌شود تا مدتی انفرادی کار کنند. این اتفاق چند روز پس از اخبار موفقیت آلبوم آخرشان آنها اعلام شد.
در ویدئوی یک ساعته فستا، اعضا قبل از شروع به بحث در مورد برنامه‌های خود برای پیگیری کار انفرادی، در مورد موفقیت‌هایی که در طول این ۹ سال در کنار یکدیگر داشتند صحبت کردند. آر.ام گفت در حالیکه آنها به عنوان یک گروه به موفقیت‌های باورنکردنی دست یافته‌اند، اعضا همچنان باید به عنوان افراد و هنرمندان منفرد هم رشد و پیشرفت کنند. جی هوپ نیز گفت: "من فکر می‌کنم باید مدتی را جدا از هم بگذرانیم تا یاد بگیریم چگونه دوباره یکی شویم. امیدوارم به این تصمیم به دید منفی نگاه نکنید و آن را به عنوان یک برنامه درست و موثر در نظر بگیرید. من فکر می‌کنم BTS اینطور قوی‌تر می‌شود.
اعضای گروه عنوان کردند که این تصمیم آسان نیست و از اینکه طرفداران خود را ناامید کرده‌اند ناراحت هستند و نمی‌توانند به هواداران خود فکر نکنند و می‌خواهند هنرمندانی باشند که همیشه در یاد و خاطره طرفداران خود بمانند. سوگا اما خوش‌بینانه گفت: "اینطور نیست که ما از هم پاشیده باشیم!" به گفته اعضا، برنامه‌هایی برای انتشار آهنگ‌هایی به صورت تک‌نفره از سوگا و جی هوپ دو نفر از اعضای گروه در دست اجراست که هر دو میکس‌تپ‌های انفرادی را در سال‌های گذشته منتشر کرده‌اند. جونگ کوک همچنین گفت که او یک آلبوم انفرادی منتشر خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала