امیر تتلو پس از احضاریه دادگاه وارد سفارت ایران در ترکیه شد +ویدئو

© Photo / IRNAامیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی
امیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
اشتراک
امیرتتلو خواستار بازگشت به ایران است.
به گزارش اسپوتنیک، امیر مقصودلو با نام هنری تتلو که از خوانندگان پاپ پرحاشیه و ساکن ترکیه است. در روزهای گذشته به طرفدارانش اعلام کرده بود، برای گرفتن مدارک هویتی خود به سرکنسولگری ایران در استانبول خواهد رفت چراکه به پاسپورتش احتیاج دارد، ادعای خود را عملی کرد.
ویدئوی حضور این خواننده جوان در میان جمعی از هوادرانش مقابل سرکنسولگری ایران در استانبول بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است. امیر تتلو در حالی به سرکنسولگری ایران در استانبول مراجعه کرد که در چند روز گذشته محمد امین تقویان، بازپرس دادسرای جنایی تهران اعلام کرده بود، در پی شکایت از برخی سایت‌های شرط‌بندی امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی به دادگاه احضار شده‌اند.
روابط عمومی سرکنسولگری ایران در استانبول در ارتباط با حضور امیرحسین مقصودلو در کنسولگری ایران در استانبول، در صفحه توئیتر اطلاعیه‌ای صادر کرد و در این اطلاعیه آمده است که نامبرده روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ با مراجعه به این سرکنسولگری درخواست صدور گذرنامه برای خود کرد که با توجه به نقص مدرک و اصرار ایشان برای مستثنی شدن از برخی بندهای قانونی الزام آور برای صدور گذرنامه، درخواست کتبی مشارالیه عینا جهت اخذ تصمیم لازم به تهران منعکس شد. بدیهی است به محض وصول پاسخ از مرکز اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала