روسیه: غرب از روش های مشابه ای در سوریه و اوکراین برای استقرار قدرت استفاده کرد

© AP Photo / Rodrigo Abdروسیه: غرب از روش های مشابه ای در سوریه و اوکراین برای استقرار قدرت استفاده کرد
روسیه: غرب از روش های مشابه ای در سوریه و اوکراین برای استقرار قدرت استفاده کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2022
اشتراک
وزرات دفاع روسیه، ژنرال میزینتسف در سخنانی اعلام نمود که غرب از همین روش ها در سوریه و اوکراین برای استقرار قدرت استفاده کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روز پنجشنبه در نشست مشترک ستاد هماهنگی بین بخشی سوریه و روسیه، سرهنگ میخائیل میزینتسف رئیس ستاد هماهنگی بین بخشی فدراسیون روسیه در سخنانی اعلام نمود که ایالات متحده آمریکا و همکارانش در اوکراین از همان روش‌های جنایتکارانه برای ایجاد قدرت ناسیونالیستی در کشور اوکراین استفاده کردند، روشی که قبلاً در سوریه برای سرنگونی مقامات قانونی به دست اسلام‌گرایان رادیکال استفاده می‌شد. میزینتسف گفت: "همان روش های جنایتکارانه ای که کشورهای غربی در سال 2011 برای راه انداختن درگیری نظامی در سوریه به کار بردند، در اوکراین نیز استفاده شد.
وزارت دفاع روسیه: آزاد سازی شهر سویاتوگورسگ و اطراف آن به اتمام رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2022
وزارت دفاع روسیه: آزاد سازی شهر سویاتوگورسگ و اطراف آن به اتمام رسید
در سوریه غرب از تروریست هایی که از نظر ایدئولوژیک با انگیزه اسلام گرایی افراطی بودند حمایت کرد و آنها را مسلح کرد تا دولتی را که دوست نداشتند سرنگون کنند." او خاطرنشان کرد: "بنابراین در اوکراین، از طریق معرفی ایدئولوژی نئوناسیونالیستی به بخش رادیکال جامعه اوکراین، ایالات متحده آمریکا و اقمارش نیروهایی را به قدرت رساندند که شکوفایی ایده‌های فاشیسم را ترویج می‌کنند". این ژنرال معتقد است که اکنون کشورهای غربی در تلاش هستند تا درگیری را تا جایی که ممکن است طولانی کنند و اوکراین را با انواع سلاح ها پمپاژ کنند. میزینتسف یادآور شد که در طول هشت سال فاجعه انسانی در دونباس، بیش از 6.5 میلیون نفر قربانی نقض حقوق بشر شده اند. در این مدت در نتیجه گلوله باران روزانه نیروهای اوکراینی و گردان های ملی، بیش از 14.5 هزار نفر کشته، بیش از 4.1 هزار نفر مصدوم و بیش از 55 هزار تأسیسات زیربنایی و ساختمان های مسکونی آسیب دیدند. این ژنرال خاطرنشان کرد که بیش از 1.4 میلیون پناهجو از دونباس به روسیه نقل مکان کردند، بیش از 3.6 میلیون مجبور شدند در زیرزمین ها پنهان شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала