یک فیل زن هندی را کشت و در مراسم تشییع او جسد را هم لگدمال کرد +عکس

© REUTERS / Goran Tomasevicفیل قاتل در هند کشته شد
فیل قاتل در هند کشته شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2022
اشتراک
فیلی زنی را در شرق هند کشت و پس از مرگ نیز این زن را رها نکرد و به مراسم تشییع جنازه او هجوم برد.
به گزارش اسپوتنیک، پلیس هند اعلام کرد فیلی که یک زن را در این کشور کشت به مراسم تشییع جنازه او رفت و جسد او را نیز لگد کرد. مایا مورمو، ۷۰ ساله در حالی که برای آوردن آب به منطقه مایوربانج ایالت اودیسا رفته بود، مورد حمله یک فیل وحشی قرار گرفت. این فیل از پناهگاه حیات وحش دالما که در نزدیکی شهر جمشیدپور قرار دارد جدا شده بود.
لوپامو درانایک، بازرس اداره پلیس راسگوویندپور به یکی از رسانه‌های هند گفت: "این زن پس از آنکه فیل به او حمله کرد به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد."
اما این پایان ماجرا نبود چرا که طبق گزارش رسانه‌های هند، این فیل بار دیگر در مراسم تشییع جنازه این زن ظاهر شد و این بار جسد زن را لگد کرد. مشخص نشده است که آیا در این مراسم به شخص دیگری هم آسیب وارد شده است یا خیر اما خانواده زن پس از رفتن فیل، مراسم آتش‌زدن جسد مورمو را ادامه دادند.
طبق گزارش صندوق جهانی حیات وحش، سالانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ نفر در هند از سوی فیل‌ها کشته می‌شوند. دانکن مک‌نیر، وکیل و بنیانگذار خیریه‌ای برای حفاظت از فیل‌های آسیایی به نیوزویک گفت که این حادثه نشان می‌دهد که گرچه فیل‌ها موجودات مهربانی هستند اما می‌توانند خطرناک باشند.
کاربران ضمن ابراز تاسف از این اتفاق عنوان می‌کنند انسان‌ها همیشه در برخورد با حیوانات بایستی مراقب باشند و جوانب احتیاط را رعایت کنند. برخی از این کاربران با شوخی و طنز عنوان می‌کنند عجب فیل کینه‌ای بود، چرا پس از مرگ این زن جسد او را دوباره لگد کرد، این کاربران معتقدند این موضوع بسیار عجیب است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала