نشریه آلمانی، سلامت عقلانی زلنسکی را زیر سوال برد

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2022
اشتراک
یک نشریه آلمانی اظهارات ولادیمیر زلنسکی درباره کریمه را دور از واقعیت خواند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آلمانی Der Tagesspiegel، اظهارات ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در خصوص بازگشت" کریمه به اوکراین را دور از واقعیت دانست.
پیش از این، رئیس جمهور اوکراین در یک پیام ویدیویی وعده داده بود که کنترل این کشور بر کریمه، دونباس، بخشی از منطقه آزاد شده خارکیف و مناطق جنوب اوکراین، مناطق خرسون و زاپوروژیه را بازمی گرداند.
این نشریه با اشاره به این که این بیانیه در آستانه سفر برنامه ریزی شده رهبران آلمان، فرانسه و ایتالیا به کی یف انجام شده است، می نویسد: آیا او حس واقعیت را از دست داده است؟ ارتش اوکراین در دونباس در حال عقب نشینی است.
این روزنامه در ادامه اشاره می کند که اولاف شولتز، امانوئل ماکرون و ماریو دراگی چگونه باید به چنین سخنانی واکنش نشان دهند. هدف زلنسکی از سخنان که با واقعیت امروز فاصله دارد، چیست؟
اشپیگل ازحمله آتشین زلنسکی به مرکل خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2022
اشپیگل از حمله تند زلنسکی به مرکل خبر داد
این نشریه استدلال می کند که زلنسکی، با اشاره به رویای کریمه، می خواهد دریابد که رهبران اروپای غربی تا کجا حاضرند در حمایت از کی یف پیش بروند. اما شولتز، ماکرون و دراگی آرزوی یک مذاکره مناسب برای خود دارند که آنها را از تصمیمات دشوار نجات دهد.
سرگئی آکسیونوف، رئیس شبه جزیره کریمه، پیشتر وعده‌های زلنسکی برای بازگرداندن کنترل مقامات کی یف بر کریمه، دونباس و مناطق آزاد شده را مزخرف خوانده بود. به نظر وی، بر اساس سخنان زلنسکی، نتیجه گیری واضح است، تا زمانی که این رژیم به هر شکلی وجود داشته باشد، تهدیدی برای روسیه خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала