محسن رضایی: بالای سر اسراییل رفته و ۸۰۰ کیلومتر عکس گرفته‌ایم

© Photo / IRNAمحسن رضایی: بالای سر اسراییل رفته و ۸۰۰ کیلومتر عکس گرفته‌ایم
محسن رضایی: بالای سر اسراییل رفته و ۸۰۰ کیلومتر عکس گرفته‌ایم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2022
اشتراک
معاون اقتصادی رییس جمهور ایران گفت: ما از دل ایستادگی فرصت سازی و از فرصت ها با نوآوری ها و ابتکارات خلاق سازی می کنیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از همشهری انلاین، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور ایران در هفتمین اجلاسیه سراسری کانون دانشگاهیان کشور که در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: حرکت و راه جدیدی در ایران آغاز شده و از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان در مقابل این راه ایستادند و باید هم بایستند؛ چراکه در حال از دست دادن موقعیت مهم ژیوپلیتیک ایران و همچنین ثروت عظیم ایران هستند.
رضایی تصریح کرد: موضوع عجیبی نیست که امروز آمریکا و اسرائیل و همه دور ما جمع شدند و می‌خواهند ما را به وضع گذشته بازگردانند؛ اگر مذاکره کنندگان طرف مقابل دلسوزی دارند چرا حرف مردم را قبول نمی‌کنند؟ ما که می‌گوییم در مسأله برجام جدی هستیم حتی ایران در این زمینه طرح و پیشنهاد و ابتکاراتی ارائه کرده، چرا این‌ها را قبول نمی‌کنند و نمی‌خواهند راه جدید ملت ایران که دارای دیپلماسی، منطقی و ایده و فکر و آرمان و هویت خاص خود است، تحقق پیدا کند؟
یهودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
گزارش و تحلیل
تلاش اسرائیل برای راه اندازی جنگ در خاورمیانه به ضرر موجودیت یهودی ها در منطقه
وی افزود: ما در حوزه دفاعی این کار را کردیم، لذا بالای سر اسراییل رفته و ۷۰۰الی ۸۰۰ کیلومتر عکس گرفته و اطلاعات دقیق به دست می‌آوریم و سیستم‌های ما نیز، چون ضد رادار هستند به داخل کشور باز می‌گردند. الان اطلاعات ما از برخی مسئولان اسرائیل اطلاعات از درون برخی تشکیلات صهیونیست‌ها بیشتر است.
ی افزود: ما در حوزه دفاعی این کار را کردیم، لذا بالای سر اسراییل رفته و ۷۰۰الی ۸۰۰ کیلومتر عکس گرفته و اطلاعات دقیق به دست می‌آوریم و سیستم‌های ما نیز، چون ضد رادار هستند به داخل کشور باز می‌گردند. الان اطلاعات ما از برخی مسئولان اسرائیل اطلاعات از درون برخی تشکیلات اسرائیلی ها بیشتر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала