توافق گازپروم مدیا و ایران برای تولید فیلم مشترک

© Sputnik / Shiva Abshenasپرچم ایران و روسیه
پرچم ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2022
اشتراک
هلدینگ گازپروم مدیا و ایران بر سر تولید فیلم مشترک به توافق رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، هلدینگ گازپروم-مدیا و دولت جمهوری اسلامی ایران با امضای قرارداد مشترکی در زمینه تولید فیلم، به اولین پروژه مشترک روسیه و ایران در تاریخ صنعت تبدیل شد.
هلدینگ گازپروم مدیا در ادامه توافقنامه اعلام شده مبنی بر تقویت همکاری‌ها در زمینه فرهنگ و هنر بین روسیه و ایران از همکاری با سینماگران ایرانی خبر داد و این اولین پروژه مشترک روسیه و ایران در تاریخ خواهد بود.
خاطرنشان می شود که کار مشترک با ساخت فیلم آغاز خواهد شد. در این مرحله، طرح تصویر اول از قبل مشخص شده و ساخت فیلمنامه آغاز می شود. از طرف گازپروم مدیا، شرکت مشارکت مرکزی، تولید را بر عهده خواهد گرفت.
الکساندر ژاروف، مدیرعامل گازپروم مدیا گفت: ما در عصر فرصت‌ها و مشارکت‌های جدید زندگی می‌کنیم. تاریخ کنونی فصلی از همکاری‌ها را با بازارهایی باز می‌کند که به پروژه‌های منحصربه‌فرد و تیم‌های قوی معروف هستند. اکنون زمان ایجاد پل‌های جدید با شرکای خارجی‌مان است. این یک کارکرد اجتماعی است. تبادل تجربه در زمینه فرهنگ به مردم کمک می کند تا به هم نزدیک شوند. ایران تازه آغاز راه است و در مرحله مذاکرات فعال با شرکای دیگر کشورها هستیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала