آمریکا: درخواست های کی یف برای تسلیحات دائما در حال تغییر است

© AFP 2023 / Ukrainian Presidential Press Officeولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور روسیه ارتش و نیروهای نظامی اوکراین
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور روسیه ارتش و نیروهای نظامی اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2022
اشتراک
نماینده ایالات متحده در ناتو اعلام کرد که درخواست های کی یف برای تسلیحات، دائما در حال تغییر است.
به گزارش اسپوتنیک، جولیان اسمیت، نماینده آمریکا در ناتو گفت: ایالات متحده و متحدانش در ارائه کمک نظامی به کی یف با مشکلاتی روبرو هستند، زیرا فهرست تسلیحات مورد درخواست طرف اوکراینی دائماً در حال تغییر است و بسیاری از کشورها منابع خود را به اتمام رسانده اند.
وی گفت: ما باید یک لیست در حال تغییر از درخواست‌ هایی را که تقریباً روزانه از کی یف ارائه می‌شود پردازش کنیم. یک سری درخواست‌ ها را دریافت می‌کنیم، به همراه متحدان گفتگو و سعی می‌کنیم تعیین کنیم کدام یک از متحدان می‌ توانند تامین کنند و آماده ارائه است. سخت و دشوار است، زیرا، درخواست‌ ها دائماً در حال تغییر هستند.
همانطور که اسمیت اذعان کرد، تعدادی از متحدان ایالات متحده در حال حاضر "تقریباً هر چیزی را که در اختیار داشتند، داده اند. او گفت که این کشورها در خصوص کاهش ذخایر خود، ابراز نگرانی می کنند و در تلاش هستند تا تعیین کنند که چه کمک های بیشتری می توانند به اوکراین ارائه کنند.
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2022
نبنزیا: آمریکا با ارسال اسلحه به اوکراین، همدست قتل زنان در دونباس است
روز سه شنبه، آنا مالیار، معاون وزیر دفاع اوکراین گفت که کی یف تنها 10 درصد از تسلیحات مورد نیاز خود را از غرب دریافت کرده است. همزمان، روز چهارشنبه، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از تخصیص یک کمک نظامی جدید به کی یف، حدود یک میلیارد دلار خبر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала