Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

نیویورک تایمز: درخواست اوکراین برای تسلیحات غربی "غیر واقع بینانه" است

© Sputnik / Vitaly PodvitskiNew York Times назвала "нереалистичными" запросы Украины в отношении западных вооружений
New York Times назвала нереалистичными запросы Украины в отношении западных вооружений - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2022
اشتراک
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، درخواست‌های اوکراین برای تسلیحات غربی "واقع بینانه و مصلحتی" نیستند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی خاطرنشان می‌کند که "اوکراین خواستار زرادخانه‌ای از سلاح‌های مدرن غربی چندین برابر بیشتر از آنچه وعده داده شده یا حتی در مورد آن صحبت شده، است".
میخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس جمهور اوکراین پیش از این اظهار داشته بود: کی‌یف برای دستیابی به برابری نیروها با روسیه به ۳۰۰ موشک انداز متحرک، ۱۰۰۰ هویتزر، ۵۰۰ تانک، ۲۰۰۰ خودروی زرهی و ۱۰۰۰ هواپیمای بدون سرنشین نیاز دارد. این روزنامه یادآوری می کند که ایالات متحده تاکنون "کمی بیش از ۱۰۰ هویتزر و سایر کشورها - چند ده هویتزر" ارسال کرده‌اند.
نیویورک تایمز نوشت: چنین درخواست‌های عظیمی نمی‌توانند واقع بینانه یا مصلحت‌آمیز باشند – برای مثال، هویتزرها سریع‌تر از آنچه اوکراینی‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند ارسال می‌شوند – اما پودولیاک، زلنسکی و دیگران به وضوح قصد ادامه فشار بر غرب را دارند و هر روز از جریان فعلی شکایت می‌کنند که سلاح ها به شدت ناکافی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала