کرایه روزانه نوزاد برای گدایی در شهر +ویدئو، عکس

© Sputnik / Vladimir Viatkin /  مراجعه به بانک تصاویر بیرون کشیدن 11 کرم از چشم نوزاد چینی + عکس
بیرون کشیدن 11 کرم از چشم نوزاد چینی + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2022
اشتراک
بسیاری از نوزادان سر چهارراه‌ها در بغل خانم‌ها کرایه‌ای هستند.
به گزارش اسپوتنیک، گفتگوی خبری درمورد متکدیان و نوزادانی که در کنار آنها در خیابان‌های تهران و شهرستان‌ها هستند مورد توجه و انتقاد کاربران قرار گرفته است.
دکتر مجید ابهری، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی در این رابطه عنوان کردند نوزادان ۱ تا ۳ ساله‌ای که سر چهارراه‌ها بغل خانم‌ها هستند؛ کرایه شده‌اند. کرایه هر نوزاد برای یک روز ۳۰ هزار تومان است اما در صورت بیمار بودن ۵۰ هزار تومان از خانواده کرایه می‌شود.
وی همچنین عنوان کرد که این کودکان اغلب صبح تا شب را آرام و خواب هستند و این به این دلیل است که به آنها تریاک می‌خورانند تا برای شخصی که آنها را کرایه کرده است زحمتی ایجاد نشود. ابهری معتقد است که نباید به این متکدیان کمک کرد و مردم باید کمک‌های خود را از طریق سازمان‌های مربوطه به دست نیازمندان برسانند نه اینکه از متکدیان سرچهارراه و دستفروشان خرید کرد و به ثابت شغلی آنها کمک کرد. کاربران نظرات متفاوتی را بیان می‌کنند.
برخی از کاربران دلیل تداوم حضور متکدیان در شهرهای مختلف که روزانه نیز به تعداد آنها افزوده می‌شود را کمک‌های مالی مردم می‌دانند و معتقدند برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی بایستی تدابیر جدی و حساب شده اندیشیده شود. بسیاری دیگر از کاربران نیز به کودکان بی‌گناهی که درگیر اعتیاد و چنین اتفاقات فاجعه‌ای باری به دلیل بدسرپرستی خانواده‌هایشان می‌شوند اشاره می‌کنند و امیدوارند این موضوع با جدیت مسئول پیگیری شود و مردم نیز با کمک نکردن به این افراد و همکاری با پلیس، به حل این مسئله کمک کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала