اشپیگل از حمله تند زلنسکی به مرکل خبر داد

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر اشپیگل ازحمله آتشین زلنسکی به مرکل خبر داد
اشپیگل ازحمله آتشین زلنسکی به مرکل خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2022
اشتراک
اشپیگل: زلنسکی به دلیل روابط بد با آلمان، به مرکل حمله کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سوزان بایر ستون نویس در مقاله ای برای مجله اشپیگل نوشت که رئیس جمهور اوکراین به آنگلا مرکل صدراعظم سابق آلمان به تندی حمله کرد.
به عقیده وی، رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه خود با کانال تلویزیونی ZDF نه تنها از اولاف شولتس، رئیس فعلی دولت آلمان، بلکه از رئیس پیشین نیز انتقاد کرد.
بایر نوشت: "به گفته زلنسکی، روابط بین دولت های آلمان و اوکراین مدت ها قبل از صدراعظم شدن شولتس بی اعتماد بوده است. این اظهارات را می توان به عنوان یک حمله کوبنده به آنگلا مرکل صدراعظم سابق تلقی کرد".
روز قبل، زلنسکی از شولتس خواست از تلاش برای ایجاد تعادل بین کی‌یف و مسکو دست بردارد. او آلمان را سرزنش کرد که خیلی دیرتر از سایر کشورها - ایالات متحده، بریتانیا و کشورهای شرقی اتحادیه اروپا، به اوکراین کمک می کند.
همانطور که رسانه ها نوشتند، صدراعظم آلمان به همراه ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، قصد دارند در تاریخ 16 ژوئن وارد کی‌یف شوند. در عین حال، شولتس پیشتر اعلام کرده بود که پس از اینکه زلنسکی از پذیرش فرانک والتر اشتاین مایر رئیس جمهور آلمان خودداری کرد، از اوکراین دیدن نخواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала