افشای ترس غرب از تحریم‌های ضد روسیه

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوشکوف سناتور روسیه
ولادیمیر پوشکوف سناتور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2022
اشتراک
سناتور روسیه: غرب می ترسد بپذیرد که تمایل به منزوی ساختن روسیه با محدودیت های اعمال شده علیه آن، اقتصاد خود را تهدید می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سناتور الکسی پوشکوف گفت که غرب می ترسد بپذیرد که تمایل به منزوی ساختن روسیه با محدودیت های اعمال شده علیه آن، اقتصاد خود را تهدید می کند. پوشکوف در مورد وضعیت کودهای شیمیایی از روسیه صحبت کرد که دولت ایالات متحده آنها را به خرید آنها بطور غیر شفاف و مستقیم و با استفاده از روش"خاکستری" تشویق می کند.
به گفته پوشکوف، این وضعیت به یک شاخص تبدیل شده است که دولت ها دیگر نمی توانند در برابر محدودیت های خود مقاومت کنند و نمی توانند راهی برای خروج از عواقب اقداماتی که هدف آنها آسیب رساندن به مسکو است، بیابند.وی ترس غرب از تحریم‌های ضد روسیه را آشکار کرد و تاکید کرد که واشنگتن دیگر نمی تواند از پس پیامدهای آن‌ها برآید.
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
مزایای تحریم های غرب برای روسیه
وی در خاتمه گفت: " تلاش برای منزوی کردن خود از روسیه برای غرب هزینه گزافی دارد.آنها قبلاً آن را درک کرده بودند، اما از اعتراف آن می ترسندو از طرح‌های خاکستری علیه تحریم‌های خودشان استفاده می‌کنند".
پیش از این، بلومبرگ گزارش داده بود که ایالات متحده به طور مخفیانه شرکت ها را برای افزایش خرید کودهای روسی ترغیب کرده است.با این حال، بسیاری از شرکت های حمل و نقل، بانک‌ها و بیمه‌گران از ترس اینکه ممکن است ناخواسته قوانین را زیر پا بگذارند از تجارت خودداری می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала