در سفارت روسیه در تهران چه گذشت؟

© Depositphotos.com / ElenaOdareevaبازداشت خانم خبرنگار روس در ایران
بازداشت خانم خبرنگار روس در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
اشتراک
خطیب‌زاده: شما منتقد هر سیاستی که هستید، باشید هر نگاهی که به سیاست خارجی دارید، داشته باشید، اساساً جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران زیبایی هایشان در این تفاوت سلیقه‌ها است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امورخارجه ایران، در مورد عکس های منتشر شده از سفارت روسیه اظهار داشت که"نگاه دقیق نیازمند است، اگر به عکس‌های سفارت ایران در روسیه نگاه کنید، می‌بینید که مقامات نظامی، امنیتی و وزرای روسیه در صف می‌ایستند تا به سفیر ایران دست بدهند و بعد از جلسه بنده عکس‌هایی در این زمینه به شما نشان خواهم داد، کار دیپلمات همین است نباید دچار خود تحقیری شویم".
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2022
خطیب‌زاده: سه کشور اروپایی و آمریکا از به خواب زدن تعمدی خود دست بردارند
وی ادامه داد: "شما منتقد هر سیاستی که هستید، باشید هر نگاهی که به سیاست خارجی دارید، داشته باشید، اساساً جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران زیبایی هایشان در این تفاوت سلیقه‌ها است.ما در منطقه جز کشورهایی هستیم که هر نوع گفتمان را می‌توانیم داشته باشیم و بشنویم در مورد ایالات متحده، روسیه، چین، ترکیه و پاکستان.
سیاست آن چیزی است که از این تریبون، تلفن رئیس جمهور و وزیر امور خارجه اعلام می‌شود آنچه که مردم و رسانه‌ها و نخبگان می‌گویند مورد احترام است. نباید دچار خودتحقیری شوید. گفتمان جمهوری اسلامی ایران "نه شرقی نه غربی" "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" و توانمندسازی ملت ایران و غرور ایران است.
فراموش نکنید که وزیر امور خارجه در مسکو گفت" ما نه اقمار کسی می شویم و نه برای خودمان قمری می خواهیم"،برخی اظهارات شبهه افکنی است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала