دو عضو یگان هوافضای ایران جان باختند

© Fotolia / Leonid Shtandelگرانترین هنرمند معاصر ایران در گذشت
گرانترین هنرمند معاصر ایران در گذشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
اشتراک
در هفته‌های گذشته گزارش‌های متعددی در مورد کشته شدن نیروهای برجسته سپاه پاسداران در حوادث مختلف منتشر شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "همشهری آنلاین،، روابط عمومی سپاه استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پاسدار علی کمانی از رزمندگان یگان هوا فضا بر اثر سانحه رانندگی در شهرستان خمین جان باخت.
محمد عبدوس، از کارکنان هوافضای سمنان نیز یک یدیگر از جان باختگان یگان هوافضای سپاه پاسداران ایران است. محمد عبدوس از کارکنان هوافضای سمنان نیز پس از مدت‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در مسیر خدمت به نظام و میهن اسلامی در حین انجام مأموریت به خیل عظیم شهیدان پیوست. محمد عبدوس متولد سال ۱۳۶۸ بود که ۲۲ خرداد ماه امسال در سمنان به شهادت رسید.
کشته شدن یکی از افسران سپاه پاسداران در اقدامی تروریستی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.05.2022
کشته شدن یکی از افسران سپاه پاسداران در اقدامی تروریستی
سپاه استان مرکزی در اطلاعیه‌ای گفته که علی کمانی عضو یگان هوا فضا در شهرستان خمین "پس از سال‌ها مجاهدت در مسیر پاسداری از انقلاب در حین انجام ماموریت در سانحه تصادف" کشته شد. درجه این نیروی سپاه پاسداران "ستوان‌دوم" اعلام شده است. در اطلاعیه سپاه استان مرکزی در مورد زمان کشته شدن علی کمانی توضیحی نداده است.
گفتنی است، در هفته‌های گذشته گزارش‌های متعددی در مورد کشته شدن نیروهای برجسته سپاه پاسداران در حوادث مختلف منتشر شد. سوءقصد مسلحانه به حسن صیاد خدایی، از فرماندهان نیروی قدس سپاه که موجب کشته شدن او شد از مهمترین این اتفاقات بود. پس از آن گزارش شد که علی اسماعیل‌زاده، سرهنگ پاسدار عضو نیروی قدس، روز نهم خرداد "با افتادن از بالکن خانه خود در کرج" کشته شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала