محدودیت‌های کرونایی ترکیه و آلمان برداشته شد +عکس

© Sputnik / Vladimir Smirnov /  مراجعه به بانک تصاویر آسانتر شدن سفر خارجیان به روسیه
آسانتر شدن سفر خارجیان به  روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
اشتراک
هواپیمایی هما از لغو محدودیت‌های کرونایی سفر به آلمان و ترکیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد که بر اساس اطلاعیه صادر شده کشور آلمان، همه محدودیت‌های کرونایی به این کشور لغو شده است. بر این اساس مسافران می‌توانند با مجوزهای معتبر همانند گذشته به آلمان سفر کنند. هواپیمایی هما همچنین از لغو محدودیت‌های کرونایی کشور ترکیه خبر داد و اعلام کرد: «همه محدودیت‌های کرونایی به این کشور لغو شده است. مسافران می‌توانند از مبدا ایران با مجوزهای معتبر همانند گذشته به کشور ترکیه سفر کنند.»
پیش از این نیز در هفته‌های گذشته اتریش همه محدودیت‌های کرونایی را برای مسافران ورودی‌اش لغو کرد. بنابر اعلامی دولت اتریش و اطلاع‌رسانی انجام شده به دفاتر خدمات مسافرت هوایی و ایرلاین‌های مختلف تمام محدودیت‌های مرتبط با همه‌گیری کووید ۱۹ برای سفر به اتریش لغو شده و مسافران می‌توانند مانند گذشته با در اختیار داشتن مجوزهای معتبر به این کشور سفر کنند. به این ترتیب مردم برای سفر به این سه کشور دیگر نیازی به ارائه کارت واکسیناسیون یا تست منفی پی سی آر ندارند.
بسیاری از کاربران ضمن ابراز خوشحالی از برداشتن محدودیت‌های کرونایی، عنوان می‌کنند از شنیدن این خبرها احساس خوبی دارند و از اینکه بیماری همه‌گیر کرونا بسیار کمرنگ‌تر از یکی دو سال اخیر شده است خوشحال هستند.
برخی از کاربران اما عنوان می‌کنند که با گرانی روزافزون دلار و بی‌ارزش شدن ریال ایران مردم چگونه می‌توانند به خارج از کشور سفر کنند. آیا غیر از این است که مردم ایران به دلیل گرانی‌ها و تورم، و مشکلات اقتصادی فراوان که این روزها بر کسی پوشیده نیست حتی نمی‌توانند مسافرت‌های برون شهر در کشور خود داشته باشند؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала