جزئیات حادثه انفجار و حریق در کارخانه تولید کربنات سدیم فیروزآباد

CC BY 4.0 / IRNA / آتش نشانی
آتش نشانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
اشتراک
مدیر کل جمعیت هلال احمر فارس اطلاع داد: سه تیم تخصصی امدادی هلال احمر فارس به محل آتش سوزی و انفجار در کارخانه تولید کربنات سدیم فیروزآباد اعزام شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسین درویشی مدیر کل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: سه تیم تخصصی از جمعیت هلال احمر شهرستان های فیروزآباد و فراشبند به محل حادثه اعزام و کلیه تیم های عملیاتی دیگر این جمعیت به حالت آماده باش صد در صدی می باشند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز اطلاع داد: در پی انفجار و حریق مخزن آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد نیروهای تیم واکنش سریع سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز راهی محل حادثه شدند.
محمدهادی قانع افزود: به دنبال وقوع حادثه انفجار و حریق یکی از مخازن آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد و نشتی شدید مخازن آمونیاک، شماری از کارکنان این کارخانه دچار مسمومیت شده و نیروهای امدادی این محل در حال تلاش برای رفع خطر نشت گاز خطرناک آمونیاک هستند.
پنج نفر بر اثر انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در جنوب ایران زخمی شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
پنج نفر بر اثر انفجار در یک کارخانه مواد شیمیایی در جنوب ایران زخمی شدند
قانع ظمن حضور در محل خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام نیاز مدیریت بحران استانداری فارس و درخواست از سازمان آتش‌نشانی شیراز تیم های واکنش سریع آتش نشانی شیراز با تجهیزات ویژه به محل حادثه شدند.
این مقام مسئول از مهار شدن آتش سوزی خبر داد.
محمد جواد مرادیان مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه گفت: تاکنون 72 مصدوم از حادثه انفجار کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد به بیمارستان حضرت قائم (عج) این شهرستان اعزام و در حال مداوا هستند و هیچ مورد فوتی تاکنون گزارش نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала