قایق سواری در خیابان‌های مشهد پس از بارندگی +ویدئو

© Wikipedia / RootologySchlauchboot
Schlauchboot - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2022
اشتراک
حرکت جالب شهروندان مشهدی به دنبال بارش روز گذشته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، بارش باران روز گذشته در مشهد منجر به آب گرفتگی برخی از معابر و خیابان‌های شهر شد و به دنبال این بارش سنگین تگرگ و بارندگی، تعدادی از شهروندان مشهدی قایق بادی خود را راه انداخته و در خیابان‌ها قایق سواری کردند. ویدئوی این اتفاق در فضای مجازی فراگیر شده و با استقبال کاربران و واکنش‌های آنان همراه شده است.
محمد پذیرا، رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی مشهد در رابطه با بارندگی اخیر در مشهد گفت: «عصر روز گذشته، ناپایداری هوا و ورود ابر‌های کومولونیمبوس (کومه‌ای‌بارا) بر آسمان شهر، موجب ریزش بارش باران همراه با تگرگ در سطح شهر مشهد شد، به طوری که در ۳۰ دقیقه شاهد ۱۲ میلیمتر بارش در سطح شهر مشهد بودیم؛ عددی که در طی سال جاری بی‌سابقه و در دوره بلندمدت کم‌سابقه است.»
بسیاری از کاربران ضمن تحسین روحیه‌ی بالای مردم ایران در برابر مشکلات، عنوان می‌کنند حتی با چنین رفتارهایی و طعنه زدن به مسئولان اتفاق خاصی نخواهند افتاد و طبق معمول مدیران بحران در کشور خواهند گفت که غافل‌گیر شدیم.
غالب کاربران عنوان می‌کنند که این اقدام کنایه بسیار مناسبی برای مسئولان بود البته اگر برایشان مهم باشد. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند این شهروندان آیا قایق خود را در خیابان پارک کرده بودند که به این صورت عکس‌العمل نشان دادند؟! این کاربران معتقدند با دیدن این ویدئو حس جالبی را تجربه کردند چراکه در اوج گرمای تابستان در خیابان‌های شهر قایق‌سواری کمی عجیب و جالب است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала